BREAKING NEWS

Ini cina memang muka tak malu!!!


Ketua Menteri, Lim Guan Eng menyokong tindakan Barisan Nasional (BN) yang mengundang penyanyi popular Korea, Psy untuk menjayakan sambutan Rumah Terbuka Tahun Baru Cina BN pada 11 Februari nanti.

Menurutnya, beliau sangat gembira dengan berita itu dan menyokong tindakan BN yang disifatkan dapat mengharumkan nama Pulau Pinang di mata dunia.

“Saya bagi pihak kerajaan negeri gembira dengan kedatangan penyanyi Psy yang akan mengadakan persembahan di sini.

“Pulau Pinang mendahului sekali lagi dengan kedatang- an Psy ke Malaysia. Kita boleh kata bahawa kali pertama Psy datang ke Malaysia, beliau datang ke Pulau Pinang,” katanya kepada media selepas mengagihkan limau mandarin di Pasar Chowrasta Market semalam.

Menurutnya, beliau yakin dengan kedatangan penyanyi rap itu, ia akan membantu industri pelancongan di negeri ini serta menjangka kewhadiran orang ramai dari negara jiran ke persembahan berkenaan.

“Saya minta agar orang ramai yang hadir supaya memakai baju berwarna kuning sebagai tanda sokongan kepada Bersih, hijau untuk alam sekitar dan merah untuk Pulau Pinang,” katanya.



p/s: Ni lah yang dikatakan muka kulit tembok beb.. Dah la tak malu cuba ambik kredit bila BN jemput PSY datang ke Penang.., cina kiasu penakut bini tu ada hati nak sabotaj pulak.. Puiii!!

7 ulasan :

  1. Kalau berani datang lah pakai baju bersih

    BalasPadam
  2. Mohon dipautkan blog saya kepada blog tuan yang hebat ini. Tq.
    http://seraipaya.wordpress.com/

    BalasPadam
  3. Padan muka UMNO. Semua strategi sudah tidak mengena. Syabas Lim Guan Eng. Kepintaran anda mengatasi kebangangan pemimipin UMNO.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adoiii...anjing kafir halbi mana tetlepas nie...p main jauh2...ade hati nk menyalak kt sini...

      Padam
    2. Adoiii...anjing kafir halbi mana tetlepas nie...p main jauh2...ade hati nk menyalak kt sini...

      Padam
  4. syabas ler sangat..jilat lagi bontot cina tu anon bodoh hahaha

    BalasPadam
  5. anon 2:40 PTG tu x de modal nk bash umno...penjilat bontot cina yg sgt tegar...nnti klu org cina yg tadbir malaysia ko igt malaysia akan aman ke?ko lupe ke lim guan eng dgn member diorang terang2 hina islam dan kaum melayu...Ni lagi satu mamat cina rasis tahap PHD nih,dia igt dia still lagi jadi ketua menteri pulau pinang slps pru 13 ni...tunggu spe yg akan ambil pulau pinang

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online