BREAKING NEWS

ADUN simpan gambar KEMALUAN isteri dalam handphone..

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Paka, Mohd Ariffin bin Abdullah, didakwa tidak tahu menjaga maruah dan nama baik keluarga kerana telah mempamirkan 'kisah cintanya' dalam sebuah majalah hiburan pada Disember lalu, menyebabkan anak-anak dan isterinya merasa malu.

Menurut isteri keduanya, Mastura Othman, 46, beliau 'tidak kisah' kalau suaminya berkahwin lagi, namun mestilah bertanggungjawab dan memelihara maruah beliau dan anak-anaknya.

Katanya, beliau mula mengesyakki Ariffin bernikah buat kali ketiga dengan Saidatulnisa Aminuddin, pada bulan Jun tahun lalu, apabila terjumpa gambar 'kemaluan seorang perempuan' dalam telefon tangan milik Ariffin.

"Rahsia terbongkar apabila saya buka telefon suami saya, saya terjumpa gambar kemaluan perempuan, yang dihantar oleh Saidatulnisa, jadi saya tanya suami saya.....siapa perempuan itu?

"Saya desak dia....berkali-kali....akhirnya saya sendiri yang sebut (tanya) apakah dia itu isteri you? (dan dia mengangguk) saya 'check' nombor pengirim dan yang angkat adalah perempuan, nombor telefon Saidatulnisa,"jelasnya.


p/s: Gambar 'kebun sekangkang kera' bini pun nak simpan dalam handphone ke? Apa punya sengal la si Adun tu kann... Buat malu kaum saja...

7 ulasan :

  1. buat modal bila out station....mcmana le rakyat nak harap dgn pemimpin yg moral rendah mcm ni.. pemimpin parti mana tu ????

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg simpan bau pepek kat muka tu lagi
      haru.bini org punya pepek pulak tu.
      Pemimpin parti mana tu eek????

      Padam
  2. kira oklah simpan gambar pepek bini sendiri dari simpan gambar ntah sapa sapa..

    jangan jangan ada seorang pembangkang tu yang dok simpan bukan setakat gambar pepek perempuan,silap silap gambar stor kunyit jantanpun dia simpan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha ha ha ha yg ni btul btul giler..

      Padam
  3. layak jadi adun yala ke,hadyai ke..betul tak?

    BalasPadam
  4. berat 66 nguh adun paka ni zakaria@ariffin, ritu, baru lgi duk fitnoh bekas puteri UMNOnyer (klu spe dok thu adun ni parti mne)...ni buat hal plok.....mmg tak brmorral.....kpd Tanpa Nama 5 februari 2013 4.03 ptg...bace btol2 statement kak mas...mcg bergmbar tu dihantar oleh saidatunisa.....tak ckup 1, nak 2, nak 3 lagi...ish2222..org2 paka ni lah mase nyer...jom tukaq

    BalasPadam
  5. yg mu percaya sgt ke bini no. 2, mastura tu bakpe...dia memang suka cakap pelawok dari dulu lagi...mulut mencarut, menipu, bongkak, semua ada pada dia tu...aku kenal sgt la mastura ni, kuat caras pitih orang...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online