BREAKING NEWS

HOT!! Gambar Siti Saleha bercium cetus kontroversi...


Sebelum ini, nama pelakon berbakat besar, Siti Saleha mungkin jarang dikaitkan dengan kisah kontroversi baik dalam kehidupan peribadi mahupun kerja.

Namun, menerusi filem pertamanya, Kerat 14, gadis berusia 23 tahun ini, ditebak dengan pelbagai persoalan apabila lakonannya memaparkan adegan mesra dan berciuman.

Bergandingan bersama pelakon baru, Ali Arami, Saleha menerusi filem berkenaan menggalas watak sebagai Nurzara.

“Memang sekilas pandang, babak itu kelihatan seperti bercium, namun kami bukan cium betul-betul.


"Pada mulanya, saya pun teragak-agak untuk menjayakannya dan pengarah terpaksa mengambil beberapa 'shot' untuk mendapatkan 'scene' itu.

"Sebagai pelakon, saya hanya menjalankan tugas dan saya akui, memang sukar untuk melakukan babak mesra seperti itu," kata Saleha seperti yang dilaporkan akhbar Sinar Harian.Walaupun bakatnya dalam bidang lakonan tidak boleh dipertikaikan,

Saleha juga mengakui malu untuk melihat babak intim itu. Lebih-lebih lagi, pada sesi tayangan media, bapanya turut hadir menemaninya untuk memberi sokongan dan semangat.

Katanya lagi sewaktu tiba paparan 'babak itu', dia pantas meminta bapa menutup muka supaya tidak melihat aksinya namun mujurlah bapanya memahami kerjayanya.

5 ulasan :

  1. Paham kerjaya???? .......... Dayuslah maknanya tu. kalau dah bapak pun mcm tu, anak apatah lagi....

    BalasPadam
  2. Ouh.. Siti saleha, fap fap fap..

    BalasPadam
  3. Aku selalu fapping tgk gmbr siti saleha.. Best woo.. Kan best kalau dpt bini mcm dia, she's like an angel, perfect for my fapping material

    BalasPadam
  4. Ouh.. Siti saleha, fap fap fap..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online