BREAKING NEWS

FAZURA DITOLAK PIHAK ISTANA KERANA TERLAMPAU SEKSI?


Rasanya dah lama selebriti Fazura bercinta dengan sorang kerabat DiRaja Johor kann.. Tapi berita yang gua dapat baru ni, Fazura dikatakan tak diterima oleh pihak Istana diatas alasan selalu berpenampilan seksi..

Betul atau tak berita tu, wallahualam lah.. Tapi selalunya pihak Istana memang amat menitik beratkan imej agar rakyat tak memandang serong ke atas institusi tersebut..

So kalau berita ni betul, gua harap Fazura bersabar dan anggap semuanya ketentuan dari Tuhan.. Dan andainya berita ni cuma khabar angin semata-mata, gua nasihatkan Fazura supaya menjaga imej beliau dan kurangkan seksi-seksi dalam berpakaian tu..

Bagi gua.., kalau tak pakai seksi pun Fazura tetap cantik dan menawan.. Pakai seksi tu belum tentu boleh jadi sempurna.. Kekadang, yang biasa-biasa tu je dah mampu membahagiakan.. Peace!

3 ulasan :

  1. abg memang nak fazura. jom kita bina hidup baru....abg boleh jaga fazura

    BalasPadam
  2. Fazura seksi ker...?..iyo jer..cari laa alasan lain...

    BalasPadam
  3. Oh fazura kau pedulikan anon 2:47......abg dah tempah kad kawin kita fazura........fazura akan bahagia hidup dgn abg.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online