BREAKING NEWS

BERSOSIAL PUN SALAH KE? - NABILA HUDA


Pelakon Nabila Huda mengeluh apabila segala perlakuan yang dilakukan sentiasa mendapat kritikan daripada peminatnya dan orang luar.

Pelakon yang selalu mencetuskan kontroversi itu sempat memuat naik status Twitternya yang berbunyi, “diving salah, swimming salah, tengok live band salah, pergi club jahat, pakai seluar pendek jahat, merokok jahat. Terlalu banyak peraturan. Saya bosan”.



Nabila, 29,yang juga seorang ibu tunggal sebelum ini pernah mencetuskan kontroversi apabila dia tampil seksi pada Anugerah Blockbuster sehinggakan bapanya, Amy Search turut terpanggil untuk membuat kenyataan berhubung perkara tersebut.

Hmmm, mungkin orang tegur tu kerana sayang kat awak, Nabila.

Memang tak salah untuk berseronok tetapi berpada-padalah kerana awak tu merupakan seorang public figure, sudah tentu segala perlakuan anda sentiasa diperhatikan oleh masyarakat.

2 ulasan :

  1. bagus Melayu, selalu jadikan ARTIS sbg public figure..

    HIDUP MELAYU!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online