BREAKING NEWS

WOW!!! Bini Taib Mahmud pakai SEKSI sambut Maulud Nabi...


Perghh!!! Gua tahulah bini pemimpin sorang ni memang cun dan mempunyai bentuk fizikal yang mantop.., tapi takkanlah masa perarakan Maulud pun nak tayang aset beb?

Gua cuba bersangka baik kat sini beb.., mungkin bini Taib tu tersilap pakai baju.. Pasal tu yang terdedah aurat dia kat bahagian dada masa sambutan Maulud di Sarawak tu..

Tak pun.., Taib sendiri rabun ayam dan tak perasan bini dia pakai pakaian yang tak sesuai untuk ke majlis tersebut.. Itulah sebabnya bini Taib pakai macam tu..

Apapun.., sepatutnya Taib ajar bini dia cara yang paling afdal untuk berpakaian ke majlis-majlis yang membabitkan agama.. Jangan biar bini pakai ikut suka hati dia je..

Kita patut sedar.., aurat bini tu adalah tanggung jawab si suami.. Kalau suami sendiri pun tak berani nak tegur bini.., apa nak buat kannn.. Kita mampu tengok je lahhhh... Huhuhu...

3 ulasan :

  1. Taib tak perasan sebab dia pakai cermin mata gelap....ha ha ha

    BalasPadam
  2. kalau macam tu gaya nya meh kita tolak Taib bukan BN PR13 ni ....ingat dah tua makin OK ......hampehhhhh.

    BalasPadam
  3. Memang hampasss pun macam Nik Aziz gakkkk

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online