BREAKING NEWS

Pok Nik mengamuk di Penang..


Umat islam di Penang hari ni dah berjaya membuat Pok Nik meroyan beb..

Sebelum ni, Pok Nik dah keluarkan fatwa bahawa perarakan Maulud ni merupakan amalan puak kristian.., tapi umat islam di Penang ni ternyata melanggar fatwa wali Pas tersebut..

Habislah 15 ribu umat islam yang berarak di Perda ni beb.. Confirm kena maki dengan puak-puak Pas lepas ni...





5 ulasan :

  1. habisla, ramaila tegar pas histeria camni kekeke

    BalasPadam
  2. org PAS,korg wt ke perhimpuan utk sambut Maulidul Rasul?? perhimpunan lain korg sanggup turun ramai2..siap sewa bas lagi.

    BalasPadam
  3. Tak ada sponser t/shirt kuning tu pasal Haprakkkk PAS tak turut serta. PAS agungkan Kristian dan LBGT untuk turun berhimpun.

    BalasPadam
  4. Belum apa apa lagi.pas pis pus sudah tunduk dengan DAPIG.Macam mana pas kata nak ganti Umno kalau takut pada cina Dapig.Sahut cabaran PRU 13 nanti letak calon Pas lebih ramai dari Dapig..123 kerusi.Adakah Pas berani!

    BalasPadam
  5. Memuliakan Rasulullah, adalah sesuatu yang dituntut. Bidaah? Ya ia bidaah hasanah. Bidaah yang baik2. Macam korang naik kereta, motor, bas, kapal terbang... bidaah la tu... tapi bidaah yang baik. Tapi mau ker pas nak join maulud nabi?????? hehehe... memuliakan Anwar, Dap, & ambiga taik boleh pulopp....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online