BREAKING NEWS

WOW!!! Banner ni buat Nik Aziz MARAH dalam Fesbuk..


Wahhh!!! Tak sangka di Kelantan sendiri pun ada jugak yang tak suka kat Pok Nik ye.. Patut lah Pok Nik meroyan sangat dalam Fesbuk dia beb..

Bagi Pok Nik.., DAP tu lebih mulia dari MCA dan juga Parti Gerakan.. Tapi bagi gua pulak.., DAP tu adalah parti komunis yang paling chauvinis!!

Walaupun DAP, MCA dan juga Gerakan tu sama je rasis dorang.., gua rasa DAP lah yang paling teruk perangai kiasunya dalam kategori kaum cina di Malaysia ni..

So.., bab Haram sokong Pas dalam banner tu memang gua tak nak campur.. Sapalah gua nak haramkan sesuatu perkara kannnn... Gua bukannya wali selipar beb..

Apa yang gua tahu.., melayu yang bersekongkol dengan DAP tu adalah tergolong dalam kumpulan melayu bangang!

Kalau dah sanggup jadi 'lembu cucuk hidung' kepada parti cina tu.., tak ke bangang namanya beb??

Apapun..., macam biasa lah yee.. Cai-cai pemuja Pok Nik mesti akan salahkan Umno dalam hal banner nih.. Silap haribulan, Rosmah pun akan disalahkan jugak nanti.. Hahahaha...

3 ulasan :

  1. melayu yang bersekongkol dengan DAP tu adalah tergolong dalam kumpulan melayu BANGSAT!

    BalasPadam
  2. Apa pasal Nik Ajis marah cakap perangai depa tu macam syaitan yang dikenali? Bukanke dia pun dok kawan dengan syaitan....yang marah tu pasai apa....muahahaha...

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

    BalasPadam
  3. kadang2 nyanyuk ,kadang2 x nyanyuk....ni dah meroyan pulak.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online