WOW!!! Banner ni buat Nik Aziz MARAH dalam Fesbuk..

Posted by MPP On Khamis, 3 Januari 2013 3 comments

Wahhh!!! Tak sangka di Kelantan sendiri pun ada jugak yang tak suka kat Pok Nik ye.. Patut lah Pok Nik meroyan sangat dalam Fesbuk dia beb..

Bagi Pok Nik.., DAP tu lebih mulia dari MCA dan juga Parti Gerakan.. Tapi bagi gua pulak.., DAP tu adalah parti komunis yang paling chauvinis!!

Walaupun DAP, MCA dan juga Gerakan tu sama je rasis dorang.., gua rasa DAP lah yang paling teruk perangai kiasunya dalam kategori kaum cina di Malaysia ni..

So.., bab Haram sokong Pas dalam banner tu memang gua tak nak campur.. Sapalah gua nak haramkan sesuatu perkara kannnn... Gua bukannya wali selipar beb..

Apa yang gua tahu.., melayu yang bersekongkol dengan DAP tu adalah tergolong dalam kumpulan melayu bangang!

Kalau dah sanggup jadi 'lembu cucuk hidung' kepada parti cina tu.., tak ke bangang namanya beb??

Apapun..., macam biasa lah yee.. Cai-cai pemuja Pok Nik mesti akan salahkan Umno dalam hal banner nih.. Silap haribulan, Rosmah pun akan disalahkan jugak nanti.. Hahahaha...

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

melayu yang bersekongkol dengan DAP tu adalah tergolong dalam kumpulan melayu BANGSAT!

Jijan Mali berkata...

Apa pasal Nik Ajis marah cakap perangai depa tu macam syaitan yang dikenali? Bukanke dia pun dok kawan dengan syaitan....yang marah tu pasai apa....muahahaha...

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

Tanpa Nama berkata...

kadang2 nyanyuk ,kadang2 x nyanyuk....ni dah meroyan pulak.

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online