BREAKING NEWS

WOW!!! 50 ribu dengar ceramah Adam Adli di Perak..


Perghh!!! Bukan seribu dua beb.., tapi katanya 50 ribu rakyat hadir mendengar ceramah Adam Adli di Bota Perak 2-3 hari lepas.. Nizar pun kalah dengan Mahasewel anak ikan Anwar ni tauu..

Gua difahamkan, Adam Adli dijemput khas untuk menyampaikan penerangan kepada anak muda di kawasan Bota tu yang dikatakan kurang terdedah tentang politik semasa.


Sambil menyeru masyarakat bersatu dengan mahasewel seluruh negara didalam usaha menumbangkan kerajaan Umno, anak ikan Anwar tu mendesak rakyat bangkit bersama pelajar menuntut hak demokrasi..

Adam Adli juga menasihatkan anak muda supaya bersedia untuk menjadi tunggak hadapan bagi menghadapi kerajaan Najib yang zalim dan korup..


Mahasewel sekor ni juga mahu generasi muda negara ni mencontohi gerakan kebangkitan rakyat di Mesir dan Syria yang dia sifatkan sebagai berani berjuang untuk merubah negara.. Puiii!!!

9 ulasan :

  1. Adam Adli menjadi tunggak hadapan Nuar menjadi penghentak belakang Adam Adli

    BalasPadam
  2. Ini orang tua2 nak pesan!
    Makan dengan budak,lauk habis dulu
    Mandi dengan budak,keroh air di ulu
    Tidor dengan budak,putus tali kelambu.

    Ikut politik budak,hidup jadi celaru!
    Apa lah jasa budak ni kpd masyarakat!

    BalasPadam
  3. Kami pemuda Bota tidak sebodoh itu wahai Adam adli..!

    BalasPadam
  4. tak usah nak heran lah....hidup sendiri pun ntah kemana....inilah bakal pemimpin pembangkang masa depan....hanyut kelaut lah jwabnya.....

    BalasPadam
  5. Apa yang mampu Adam fikir kalau kepalanya kucar kacir,. Memahami falsafah belum tentu, kerana tiada masa mentelaah buku. Cukup minat dia dengan politik, sedangkan perasaan orang muuda baru berputik. janganlan Adam sia-siakan usia, tambah ilmu dahulu dan cari pengalaman diusia muda!

    Aku pun pernah muda dan pernah aktif. Tapi aku sentiasa berhati-hati dan menimba ilmu dahulu, sekarng bekerja dan mengukuhkan ekonomi.

    BalasPadam
  6. BUDAK FAIL CAM DIA NI KE YANG JADI HARAPAN PR? WAKAKAKAKAKA..

    BalasPadam
  7. Mcm pelaq la budak sekoq ni.pi mampoih la hang!!!

    BalasPadam
  8. ohohoho,mahasewel tahap dewa ni ke yg cai-cai pakatan agungkan...dah la jubo kurap,muka cam babi DAPIGS...kalu aq jumpe memang kena kaki ni kat muke

    BalasPadam
  9. Kesian mak bapak dia..ssh pyh membela dan mendidik si Adam ni, bila dh besar jd manusia xsdr diri...mengikut telunjuk Si Nuar yg sudah tidak diterima majoriti rakyat Malaysia...Khalid Ismath syiah skrg kat mana ye??

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online