WOW!!! 50 ribu dengar ceramah Adam Adli di Perak..

Posted by MPP On Rabu, 23 Januari 2013 9 comments

Perghh!!! Bukan seribu dua beb.., tapi katanya 50 ribu rakyat hadir mendengar ceramah Adam Adli di Bota Perak 2-3 hari lepas.. Nizar pun kalah dengan Mahasewel anak ikan Anwar ni tauu..

Gua difahamkan, Adam Adli dijemput khas untuk menyampaikan penerangan kepada anak muda di kawasan Bota tu yang dikatakan kurang terdedah tentang politik semasa.


Sambil menyeru masyarakat bersatu dengan mahasewel seluruh negara didalam usaha menumbangkan kerajaan Umno, anak ikan Anwar tu mendesak rakyat bangkit bersama pelajar menuntut hak demokrasi..

Adam Adli juga menasihatkan anak muda supaya bersedia untuk menjadi tunggak hadapan bagi menghadapi kerajaan Najib yang zalim dan korup..


Mahasewel sekor ni juga mahu generasi muda negara ni mencontohi gerakan kebangkitan rakyat di Mesir dan Syria yang dia sifatkan sebagai berani berjuang untuk merubah negara.. Puiii!!!

9 comments:

Tanpa Nama berkata...

Adam Adli menjadi tunggak hadapan Nuar menjadi penghentak belakang Adam Adli

Tanpa Nama berkata...

Ini orang tua2 nak pesan!
Makan dengan budak,lauk habis dulu
Mandi dengan budak,keroh air di ulu
Tidor dengan budak,putus tali kelambu.

Ikut politik budak,hidup jadi celaru!
Apa lah jasa budak ni kpd masyarakat!

Tanpa Nama berkata...

Kami pemuda Bota tidak sebodoh itu wahai Adam adli..!

Tanpa Nama berkata...

tak usah nak heran lah....hidup sendiri pun ntah kemana....inilah bakal pemimpin pembangkang masa depan....hanyut kelaut lah jwabnya.....

Tanpa Nama berkata...

Apa yang mampu Adam fikir kalau kepalanya kucar kacir,. Memahami falsafah belum tentu, kerana tiada masa mentelaah buku. Cukup minat dia dengan politik, sedangkan perasaan orang muuda baru berputik. janganlan Adam sia-siakan usia, tambah ilmu dahulu dan cari pengalaman diusia muda!

Aku pun pernah muda dan pernah aktif. Tapi aku sentiasa berhati-hati dan menimba ilmu dahulu, sekarng bekerja dan mengukuhkan ekonomi.

Tanpa Nama berkata...

BUDAK FAIL CAM DIA NI KE YANG JADI HARAPAN PR? WAKAKAKAKAKA..

Tanpa Nama berkata...

Mcm pelaq la budak sekoq ni.pi mampoih la hang!!!

Tanpa Nama berkata...

ohohoho,mahasewel tahap dewa ni ke yg cai-cai pakatan agungkan...dah la jubo kurap,muka cam babi DAPIGS...kalu aq jumpe memang kena kaki ni kat muke

Tanpa Nama berkata...

Kesian mak bapak dia..ssh pyh membela dan mendidik si Adam ni, bila dh besar jd manusia xsdr diri...mengikut telunjuk Si Nuar yg sudah tidak diterima majoriti rakyat Malaysia...Khalid Ismath syiah skrg kat mana ye??

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online