BREAKING NEWS

VIDEO Imam PAS beraksi TERLAMPAU bersama isteri..


Beginikah gaya seorang yang layak dipanggil Imam? Depan orang ramai pun sanggup memperlakukan isterinya sedemikian rupa..

Rakus.., ganas.., ekstrem.., gelojoh dan juga tak bermaruah!!! Itu je yang boleh gua kata beb bila tengok video yang gua ambil dari blog Minaq Jinggo ni beb..

Patut lah Imam Pas ni pernah dipenjarakan diatas sebab baling selipar kepada Hakim Mahkamah suatu ketika dulu.. Rupanya memang Imam puak Pas ni jenis yang biadap!!

Kalau korang tak percaya.., tengok sendirilah video kat bawah ni.. Sadis beb!!!

3 ulasan :

  1. Depan org ramai pun Ostad PAS tingkah laku mcm haiwan, kasar dan tidak berakhlak, di belakang manusia entah macam mana. Terpekik2 mcm syaiton, marah sgt pd UMNO tnpa sebab yg syarak.

    BalasPadam
  2. "ULAR MAK" BESOW OOI. ORANG PASHIT SEMUA MESTI OK PUNYE. BINI ORANG KE NO PROBLEM

    BalasPadam
  3. hanya orang yang sangat bodoh dan bangang sahaja ikut wali selipar ni...kononnya parti yang berakhlak islam tapi memalukan bangsa melayu dan islam sahaja

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online