TERKINI!!! Anwar MENGAMUK di Permatang Pauh..

Posted by MPP On Rabu, 2 Januari 2013 5 comments

Gua dimaklumkan sebentar tadi, Anwar mengamuk sakan bila billboard gambar dia di kawasan Permatang Pauh ni dirosakkan dengan cat merah..

Bukan gambar Anwar je kena beb.., tapi gambar Mansor Tokong pun kena jugak.. Tu yang dorang meroyan sangat..

Dah tu.., ada suara-suara sumbang yang mula tuduh ni semua kerja bebudak upahan Umno.. Dorang kata, tak mungkin ada penduduk di Permatang Pauh ni yang sanggup buat macam tu sebab semuanya sayang pada Anwar.. Uwekkk!!!

Apapun.., gua yakin ni signal jelas dari masyarakat setempat untuk Anwar dan Mansor Tokong..

Ye lah.., Anwar dan Mansor tu nama je wakil rakyat kat Permatang Pauh ni, tapi muka dua ekor ni langsung tak pernah nampak turun kawasan untuk ambil tahu pasal masalah masyarakat..

Kalau macam tu punya gaya.., confirm bungkus la masa mengundi nanti beb.. Hahahaha...

5 comments:

Tanpa Nama berkata...

x kan org PAS atau MCA buat kot?. tapi kita sama2 tengok la beb siapa yg bungkus pd PRU 13 ni. Just wait n see.

Tanpa Nama berkata...

btol tu anon 4:26...nie mesti kerja jahat UMNO bersubahat dgn Apco nih...tak habis2 nak menganiaya Bang Non...kesian pemimpin agong anugerah tohan tu kan??

Tanpa Nama berkata...

Kalau gambar umno kena cat merah sapa pulak buat?
Tolong jawap.wak lu buat ke

Tanpa Nama berkata...

Wak lu lah buat

Tanpa Nama berkata...

Anon 4:26,pmimpin agong anugerah tuhan lu la yg bongkos,takyah mimpi jd pm sebab aku tak bkenan ahahahahahakktuiiihhh..

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online