KANTOI !!!! Awie pakai rantai SALIB sambil menyanyi???

Posted by MPP On Rabu, 2 Januari 2013 17 comments

Ada member bagitau kat gua bahawa seekor seorang blogger Pakatan tuduh Awie pakai rantai SALIB sewaktu menyanyi disebuah konsert..

Gua pun terpaksalah masuk ke blog lembu Pakatan ni untuk mengetahui sejauh mana dakwaan tersebut.. Apa yang gua nampak.., memang betul dia tuduh Awie pakai salib.. Siap dia SAHKAN lagi tu beb... Macam bodoh je kann... Hahahaha..

So.., gua pun contact sumber-sumber yang dipercayai untuk dapatkan penjelasan berkenaan hal ni.. Rupanya, yang Awie pakai tu adalah rantai berbentuk pedang.., bukannya salib beb..

Cuma bila tengok sekali imbas, loket yang Awie pakai tu nampak macam salib.., tapi sebenarnya bukan beb..


Kalau semua benda yang nampak macam salib tak boleh kita guna.., huruf "t" dalam tulisan rumi pun tak boleh pakai lah nampaknya kann... Susah betul!!!

Dalam hal ni, gua kesian pada blogger Pakatan tu.. Gua dimaklumkan yang Anwar bayar dia beribu sebulan untuk burukkan imej Umno.., pasal tu lah dia terdesak rasanya untuk buat fitnah..

Awie ni diketahui umum tak sokong Pakatan macam Bob Lokman atau Ostazah Ebbi.. Sebab tu lah Awie sekarang ni jadi sasaran puak-puak pakatan yang frust bila Awie sokong kerajaan..

Cuba kata Awie sokong Nik Aziz.., jangan kata pakai rantai nampak macam salib beb.., Awie ngentot dengan Chinadoll pun HALAL tau... Hahahahaha...



p/s: Gua harap Awie saman blogger Milosuam sotong tu.. Biar dia tau langit tinggi rendah!!


17 comments:

Tanpa Nama berkata...

Walau pun pedang,, pakai,bentuknya salib, bang.!!
itu dah jelas..jangan ngok sangat bang..!! terang2 nampak, cisss nok!!

Tanpa Nama berkata...

Cuba lu orang berdiri dan luruskan kedua-dua tangan ke tepi. Kan nampak macam salib.....klu macam tu jadi orang pun tak boleh lah...bodoh mangkok2 hayun......macam tue lu orang cucuk mata lu orang macam kassim selamat. biar tak nampak...tak delah banyak songeh...

Tanpa Nama berkata...

BENTUK PEDANG DENGAN CROSS TU BERBEZA LA. ITU PUN TAK TAHU KE?

nas berkata...

dah rantai pedang tu berupa salib, cmne org nk judge artis cmni.. xyah admin nk sokong awie ni.. salah tetap salah...

Tanpa Nama berkata...

btol tu bang cakap anon 2:43 tu...jangan ngok sangat...memang rantai tu bentuk salib sebab Awie yg pakai...sbb tu kena bg kat ostat Bob Lokman yg pakai...konfem umat2 wali pakatan tu cakap rantai tu bentuk pedang atau pon huruf "t"...

Tanpa Nama berkata...

bentuk tu bentuk pedang salib.... nape xpakai loket bentuk lain... nape bentuk tu jugak? ko nak ckp ape lagi hah?

Tanpa Nama berkata...

Tapi isu yang paling besar disini adalah orang lelaki HARAM memakai perhiasan wanita..rantai leher adalah merupakan salah satu perhiasan wanita.

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum.
Salib ke tak salib ke sama je. Tetap haram jugak. Lelaki mana boleh pakai rantai. Perhiasan orang perempuan.

Tanpa Nama berkata...

Mmg haram lelaki memakai perhiasan wanita tapi isunya skg ni awie dia katakan memakai rantai salib.. Apasal lak pedang nk d samakn dgn salib?? Pedang2,salib2..*lepas ni xboleh guna jarum suntikkan kat hospital sbb berbentuk t hehehe..

Tanpa Nama berkata...

Pedang memang macam salip takkan macam bola. Bodoh punya comment !

Tanpa Nama berkata...

Bentuk salib ka, pedang ka, bentuk batang ka? Yg bodoh sgt awie ni nak pakai rantai buat apa? Pakai la skali dgn subang, tindik hidung tu skali pas tu kat pusat plak.Pakai gelang kaki dgn tangan. Pas tu pakai sari sekali. Rambut dah panjang. Pe thailand pe potong batang tu ganti dgn lubang. Memang sesuai dgn dia ni.

Tanpa Nama berkata...

Nakcamana...itulah duta islami kita...agak org yg dah diangkat menjadi duta persatuan islam boleh pakai ape aje ekk..oooo...baru la tau...ni fatwa mana lak boleh pakai...aduhai bn..

Tanpa Nama berkata...

hahaha...bagus le anon 11:08 nie kan...Awie pakai rantai pon salah UMNO/BN gak...agak2 nye kalau ostat Bob Lokman buat mende camtu pon puak2 karat hijau tu mesti cakap konspirasi UMNO/BN gak...

Baja Itam berkata...

anon 11:08 ni bodo nak mampos.. ni salah satu manusia yg xde hotak... xde kaitan langsung komen ko bodoh.. nak mampos buang tebiat ke ape ko ni....

Tanpa Nama berkata...

MPP mentang2 dah popular cerita camni boleh jadi tajuk. Beristinja dan berwuduk pun, tahi dalam perut tak bleh buang juga. Suka cerita2 menghina.. (mrd)

Tanpa Nama berkata...

mcm2..

Tanpa Nama berkata...

admin bodo

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online