BREAKING NEWS

Najib pi Gaza untuk cari undi melayu... - Md Nur Manuty.

Ketua Penerangan KEADILAN, Dr Muhd Nur Manuty berkata, lawatan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak ke Gaza bertujuan meraih undi orang Melayu dalam Pilihanraya Umum (PRU-13).

“Ia sekadar memberi bayangan kononnya Umno bersama Palestin, sedangkan selama ini mereka pasif berhubung isu Hamas,” kata Muhd Nur.

Dalam kunjungan 22 Januari lalu, Najib bertemu perdana menteri Hamas, Ismail Haniyeh dan menawarkan bantuan dalam usaha perdamaian antara Hamas dan Fatah ke arah penyatuan rakyat Palestin.

“Usaha penyatuan antara Hamas dan Fatah adalah hasil peranan Presiden Mesir, Dr Mohamed Morsi, yang sememangnya punya wibawa dan telah lama menyatakan hasrat untuk penyatuan tersebut,”

“Najib pula, selama ini tidak pernah mengiktiraf Hamas, bermula dari era Mahathir, buktinya pada Persidangan NAM (Negara-negara Berkecuali) pada 2006, apabila pemimpin Hamas tidak dibenarkan masuk oleh Perdana Menteri ketika itu (Tun Abdullah Ahmad Badawi),” jelas Muhd Nur.

10 ulasan :

  1. berminat untuk menyiarkan iklan di ruangan tuan...harap maklum..

    BalasPadam
  2. Nampak cerdek,nak tanya MDNURRRRMANUTY,kalau ketua negara lain,katakanlah Obama melawat sesebuah Negara,dia nak pancing undi juga ke,Nanti kalau ditakdirkan PR memerentah(Mintak dijauhkan ALLAH)bila PM PR buat lawatan keluar negara dia nak pancing undi juga ke?
    Nilah yang budak2kata:
    Nampak macam olang tapi bulan olangggg,,,cerdek sikit lah beb,malu kat bebudak je!

    BalasPadam
  3. Penyakit Phd dah berjangkit pada MAMAK pulak...

    BalasPadam
  4. Kalau Melayu tak tolong Melayu, sapa lagi. Bukan macam muka mu. Dengki.......Mu bukain Melayu ka, ko hok serupo mamok?

    BalasPadam
  5. Jadi anak Manutty ini selama ini memnyokong Hamslah. Boss dia pula menyokong Israel. Mana satu kedudukan depa ni. Tau buat komen yang tak mendatangkan faedah kepada sesiapa pun.

    BalasPadam
  6. boleh pecaya ke mamat ni dulu jual tanah di sungai tangkas apa jadi, masa tu dia boss ABIM, boss besar dia tentu Anwar,. aku beli sekeping, rupanya bila dah pecah lot, tanah aku 50% curam, nak buat apa, nak tambak pun sampai dekat 15 kaki tinggi, dulu ingat kaki kaki ni boleh percaya sbb tu beli tanah ABIM,,, apa dah jadi projek tu...

    BalasPadam
  7. Bro Bujang Senang..., emailkan gua detailnya ye..

    BalasPadam
  8. pembangkang malaysia paling bodoh didunia..hu hu hu...

    BalasPadam
  9. Dah jelas P'GAY'R ni dah mula meroyan tahap gaban. DS Nagib pi sana atas dasar persaudaraan Islam. Mamak Manuty ni faham ke atau tak faham? Ada PhD pun otak masih dikepala lutut. Kalau dengan pemergian DS Nagib ke Gaza ni dapat juga menyatukan kesatuan Melayu di bumi melaya ni, bagus lah - itulah yang mat saleh cakap 'killing two bird with one stone'. Ooops...perkataan 'bird' ni tak boleh diucap depan spesis LGBT P'Gay'R terutama sekali depan Imam Besaq depa Bang Non Aj-Juburi Wal-Liwati. Nanti habislah di ligan nya china doll yang ada kat depan mata.....muahahaha.

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

    BalasPadam
  10. Brader nuar kutty pi Qatar cari sokongan yahudi.Dia tak senang hati tgk najib gah ngan pak arab.Ini kes nak tiru la sbb apa yg dia buat semua tiru tak ada satu yg ori.Yg kutty lagi satu tu pun tipu.Masuk ABIM nak tipu melayu yg bodoh mcm penganut partai pas

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online