BREAKING NEWS

Khas buat Nik Aziz dari Nasaruddin Mat Isa..




Kenyataan terkini dari Nasaruddin Mat Isa...


"Terima kasih semua rakan rakan saya.Saya menerima ratusan sms,email dan panggilan talipon.

Sehingga disaat saya hantar sms ini saya masih belum menerima sebarang surat menyatakan perlucutan jawatan tersebut.

Walau apa pun,perjuangan untuk mendaulatkan Islam mesti diteruskan,berjawatan atau tidak.

Jawatan tersebut adalah lantikan Parti, bukan pilihan saya, jika Parti ambil kembali jawatan itu, itu adalah hak Parti.

Cuma setakat ini saya hanya tahu tentang pemecatan tersebut melalui media dan tidak melalui saluran rasmi Parti.

Berorganisasi hanya lah wadah tetapi berpegang pada prinsip adalah satu tuntutan.

Saya akan terus berikan sumbangan terbaik kepada mana mana pihak yang ingin mendaulatkan Islam.."

Nasaruddin Mat Isa

6 ulasan :

  1. Betul, Allah telah mengeluarkan kamu dari lubang yang penuh dengan kaum munafik dan khawarij. Semoga perjuangan kamu terhadap Islam sampai pada matlamat. Pangkat hanya diberi oleh manusia tetapi Allah telah menunjukkan kamu jalan kebenaran.

    BalasPadam
  2. PAS itu anjing kpd kafr harbi seperti N.AJIS dan HADI.

    BalasPadam
  3. Jangan kita mendoakan keburukan kepada sesama saudara islam yg lain... seeloknya kita mendoakan agar Allah memberi petunjuk kepada mereka... jika kita juga mendoakan keburukan kepada mereka samalah kita seperti mereka.... tunjukkan sifat yg elok kepada mereka agar mereka insaf....

    BalasPadam
  4. Tahaluf siasi umno mca mic islam serta umatnya amat dihormati oleh bkn islam dn syiar islam telah tertegak dgn megah tanpa berani dipelekeh. Tahaluf siasi pas dapig islam serta umatnya secara terang dn terbuka dicaci dihina dikeji diperlekeh diugut dn diganggu gugat oleh pnyokong2 dapig yg amat memusuhi islam yg mana selama ini mereka pendamkn agenda trsirat perjuangan mereka. Inilah bahananya yg dpt kita semua saksikn apabila para ulama menolak hukum yg telah termaktub didlm AL QURAN dgn mngejar kuasa dn menentang ulul amri dgn hati yg penuh dendam. Jadi marilah kita bangkit wahai umat melayu islam kita bernaung dibwh payung UMNO samada suka atau tidak demi keutuhan islam dn mnghalang bumi melayu yg brdaulat ini dari dikristiankan serta dihapuskn raja2 bersama hak2 bangsa melayu keatas bumi yg penuh barakah ini. Amiin..

    BalasPadam
  5. kami semua orang islam yg berpegang kpd ahli sunah waljamaah sentiasa di belakang kamu utk mempertahankan kesucian agama islam dpd golongan org yg musyrik dan kafir laknatullah ....takbir...ALLAHUAKBAR

    BalasPadam
  6. moga ustaz nasa sentiasa dirahmati allah,tak salah ustaz berlainan pandangan daripada pucuk pimpinan pas.saya doakan Dugaan ini akan meningkatkan darjat ustaz disisi Allah taala.Janganlah sedikitpun rasa kecewa.Cuma saya berharap ustaz tak akan jadi mcm pemimpin-pemimpin pas yang pernah keluar sebelum ini yg mana ceramahnya kerja nak hentam balik untuk balas dendam.lebih umno drp org umno.Hingga saat ini saya cukup kagum dengan wibawa ustaz.Ini pendapat pribadi saya sebagai ahli pas.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online