BREAKING NEWS

HOT!!! Pelajar Mesir buat demo terbalikkan gambar Najib!!


Ketika hampir 80 ribu penyokong Pakatan Rakyat berhimpun di Stadium Merdeka kelmarin bagi menunjukkan sokongan kepada Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri yang baru selepas PRU13 nanti, terdapat sekumpulan pelajar anti kerajaan di Mesir telah mengadakan demo yang serupa.

Dianggarkan hampir 80 orang pelajar Malaysia yang melanjutkan pelajaran di Mesir itu membawa sepanduk serta banner menyatakan sokongan kepada peserta HKR112 di Malaysia.


Lebih mengejutkan, ada diantara pelajar-pelajar berkenaan membawa gambar Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib yang diterbalikkan sebagai tanda menolak kepimpinan beliau.

Baca berita selanjutnya diSINI..

4 ulasan :

  1. p***m*k tol la korang ni. bsyukur la skit dpat blaja luar ngara. arap je blaja tggi2 tpi otak ltak kt ltut. ap la nk jdi ngn korg ni

    BalasPadam
  2. Masa riot kt Mesir muka2 ni la yang merayu2 government nak balik Malaysia... Manusia mmg makhluk yang aneh!

    BalasPadam
  3. Nak minta kerajaan Malaysia berunding dengan kerajaan mesir untuk meresap penuntut-penuntut dalam demo tersebut sebagai rakyat mesir. Kalau kerajaan mesir setuju tawarkan kepada penuntut-penuntut ni. Saya boleh jamin...sorang pun tak akan berani tukar kerakyatan kepada mesir!!!

    BalasPadam
  4. Kekadang tu spr melepas anjing tersepit !!!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online