BREAKING NEWS

WOW!!! Ebbi dedah PAS bina 2 Masjid di Palestin!!!


Kalau ikut kenyataan Ebbi didalam laman Twitter dia.., katanya Pas dan beberapa NGO lain dah bina 2 buah masjid di Palestin.. Betul ke cerita ni atau Ebbi sengaja ada-adakan cerita untuk bodek Pas?

Bukannya apa.., gua sebenarnya tak ada masalah nak percaya Pas bina masjid dimana sekalipun beb.. Bak kata orang, dimana ada kemahuan.., disitu ada jalan...

Tapi bila difikirkan balik, di Kelantan yang 22 tahun memerintah pun Pas tak boleh buat hatta sebiji masjid.., inikan pulak nak buat rumah ibadat tu di Palestin nun..


Setahu gua.., rumah berhala banyak laa di negeri yang puak-puak Pas gelar Serambi Mekah tu.. Dan katanya.., pembinaan tokong tu ada dapat sumbangan dari kerajaan Pas negeri..

Itu kalau tengok dalam bab masjid.., belum kita kira lagi dalam bab keperluan asas rakyat Kelantan seperti air dan tempat tinggal.. Sadis beb!!

So.., gua harap Ebbi boleh buktikan kewujudan 2 buah masjid yang Pas dah bina di Palestin tu.. Kalau Ebbi tak boleh buktikan.., memang sah la pompuan tu dah jadi kilang fitnah dalam Pas!!

10 ulasan :

  1. bodohnya ebi ni sama standard mak lampir ..ada tak perempuan melayu yang lebih bodoh dari ABBY ni..minta dia senaraikan SUMBANGAN paspus pus dan pusssss..epada malaysia,bangsa melayu islam dan agama..setahu saya satu je sumbangan Passpuuusuusss ni..sediakan eskeleter naik gi sorga...soraga ke.

    BalasPadam
  2. ooo .ini mst masjid ala nujum pak belalai ..eh silap ..pak belalang..sapa xnampak masjid yg PAS bina kat Palestine , dia anak ha**m....

    tol tak puan Arbakyah janda mulut puak?.

    BalasPadam
  3. Masjid tengah jalan kot. Puak PAS kan suka solat tengah jalan... boleh menunjuk-nunjuk mereka tu alim bangat....

    BalasPadam
  4. die silap statement tu...bukan pas yang bina masjid...ex laki die yang bina masjid baru ngan memey...kui kui..kui

    BalasPadam
  5. Abby - babi abadi.. Kahaaakkktuuiiii!!!!

    BalasPadam
  6. sumbedi bole x bwk jalang ni g jumpa psikatri...sy rasa dia ada masalah jiwa..yerla..laki da kawen ank dara..pstu dpt jntn muda kne tinggal jugak..tu yg meroyan xtntu hala..
    pegi umrah da btul dpt hidayah..tp terlebih riak plak...
    sedihh btul jnda sepi nih...puiiiiii...!!

    BalasPadam
  7. dia ni punya statement memang mcm sial sket terutama skali hari jumaat. maklum la dh lama x kena servis. skrg ni dia lone ranger je.....sendiri servis punya. kompom punya lah

    BalasPadam
  8. hahaha...ini perempuan tak habis2 buat lawak bodoh.....mcm nak pecah perut aku pasal ketawa....

    BalasPadam
  9. lalalala...Janda ni dah merapu TAHAP KRONIK MAX...

    BalasPadam
  10. bina masjid?what a joke!!!kat Kelantan sampai skrg air berkeladak!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online