BREAKING NEWS

HaraMkah KANTOI menipu.. Tarik balik fitnah kepada PDRM..@HishammuddinH2O @NajibRazak


KANTOIIII... Puak-puak Pas kata HaraMakah tu sebarkan berita Tepat Dari Sumber.., tapi dorang tak tau lidah setan Pas tu sebenarnya asyik memfitnah je kerjanya..

HaraMkah sebelum ni dengan bangganya sebarkan berita tentang sorang yang kononnya anggota Polis memburukkan kerajaan.. HaraMkah langsung tak check dulu berita tu betul atau tak..

Dan hari ni bila berita yang HaraMkah sebar tu terbukti palsu, senang-senang je lidah setan Pas tu tarik balik artikel tersebut..

So Tepat dari Sumber apa kejadahnya tu beb kalau semua berita HaraMkah ceduk bulat-bulat dari blogger pencacai pemuja Anwar?

Dan cuba korang bayangkan berapa banyak lembu-lembu Pas yang percaya bulat-bulat pada HaraMkah tu dan sebarkan berita fitnah yang dorang baca dalam Haramkah?

Dengan ini.., gua desak Hishamuddin selaku Menteri Dalam Negeri dan terbabit dengan PDRM mengambil tindakan tegas pada HaraMkah diatas fitnah tersebut..

Kalau Hishamuddin still buat bodoh dan tak berani ambik tindakan apa-apa.., gua cadangkan supaya dia letak jawatan dari KDN tu sebelum PRU13 ni!!

Penyebaran maklumat palsu tak terkawal dikalangan media pembangkang ni bukan saja memberikan imej buruk kepada negara dan PDRM, tapi ia juga mampu membuatkan rakyat benci kepada kerajaan sebab lembik dan tak berani mengawal ketenteraman dalam negara!!

3 ulasan :

  1. HARAKAH SURAT KABAR MURAHAN. SUARA BANYAK MEMUJI ALLAH TAPI HATI BUSUK MACAM BANGKAI.

    BalasPadam
  2. org dengki dan sakit hati sbb harakah laku.

    BalasPadam
  3. btol tu anon 11:27...org dengki pasal HaramKah laku bkn nye sbb apa...pasal banyak iklan obat kuat anu kat dlm kitab suci PAS tu...tu yg ramai naik nafsu kuda diorang tu...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online