BREAKING NEWS

18SXX!! Skandal remaja 18 tahun dengan Abang Ipar di Kedah..

Seorang wanita menjalin hubungan sulit dengan rakan baik bekas suaminya manakala bekas suaminya itu pula mempunyai hubungan dengan adik iparnya dan lebih mengejutkan apabila kedua-dua pasangan itu tinggal serumah.

Bagaimanapun onar yang dicipta mereka terbongkar apabila rumah mereka diami di Kampung Sanglang, dekat sini, diserbu Pejabat Agama Daerah Kubang Pasu (PADKP) pada awal pagi semalam.

Lebih mengejutkan lagi apabila janda terbabit melahirkan seorang bayi lelaki berusia empat bulan hasil hubungan sulitnya dengan rakan bekas suaminya itu.

Difahamkan, janda terbabit bersama bekas suaminya tinggal bersama di rumah itu bersama teman lelakinya serta adik perempuan wanita itu yang berusia 18 tahun.

Adik wanita itu dikatakan menjalinkan hubungan sulit dengan abang iparnya sendiri yang berusia 39 tahun sejak beberapa bulan lalu selepas kakaknya bercerai dengan abang iparnya itu. - myMetro


p/s: Macam mana pun takpaaa.... Ostad Jijan tetap kata Kedah Sejahtera..

4 ulasan :

  1. agama letak di tapak kaki ni... kesiann..

    BalasPadam
  2. Kedah selalu sejahtera..kalau lama lg oas pegang..riuh lg anak2 pakat duk keluaq..

    BalasPadam
  3. pandai btol bt cerita

    BalasPadam
  4. ini cerita fitnah ni...gambar yg diambil adalah dari sebuah video yg dirakam... kes adalah sbb kantoi dgn suami dia sndiri, balik umah lihat bini dia nga bronar ngan lelaki tu.lelaki dan wanita dlm gambar dipukul oleh suami dan kkwan nya. fakta dari video yg dilihat.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online