BREAKING NEWS

WOW!!! Ostazah Ebbi bagi tazkirah BERPELUK ATAS KATIL...


Wahhh.., makin hebat Ostazah Ebbi ni kann.. Betullah orang kata.., masuk Pas automatik akan jadi suci sesucinya dari manusia lain..

Kalau sebelum ni Ebbi kutuk kerajaan.., sekarang ni Ostazah Pas ni buat tazkirah pulak untuk para artis melalui laman sosial Twitter dia..

Yang paling menarik perhatian gua ialah status Twitter kat atas tu bila Ebbi bercerita pasal pelakon wanita yang berpeluk atas katil dengan bukan muhrim..

Gua setuju beb dengan Ebbi dalam hal ni.. Memang patut artis kita sekarang kena tazkirah kaw-kaw punya pasal isu moral..

Dan gua rasa.., hanya Ebbi je yang paling layak untuk nasihat artis-artis tu semua sebab Ebbi lagi tau pasal dunia artis..

Maklumlahhh.., dulu Ebbi pun buat jugak apa yang dia tazkirahkan tu kannn..

So.., gua harap Ostazah Ebbi teruskan usaha "suci" dia untuk sedarkan artis di negara ni.. Kalau boleh.., dedahkan banyak lagi pasal salah laku artis-artis tu semua..

Biar dorang tau kehebatan "dakwah" Ostazah Ebbi... Hihihihi....

4 ulasan :

  1. Usaha yang baik dari Abby untuk mentarbiah serta memberi kesedaran kepada golongan Artis. Yang tak baiknya dia menceritakan keburukan orang lain kepada SELURUH rakyat malaysia. Islam tak pernah mengajar begini... sepatutnya disembunyikan keaiban orang barulah Allah menyembunyi keaiaban kita di Akhirat kelak. Lagi pula jangan lah kita menguar-uarkan segala kebaikan kita kerana dengan perbuatan itu... itu perbuatan riak ... Semoga Abby teruskan usaha mentarbiah tetapi berhemah dan mengikut lunas-lunas islam sejati... jangan terikut sangat dengan semangat kepartian... Politik dan islam tak dapat dipisahkan tetapi politik islam dengan politik kepartian islam jauh sangat bezanya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jgn lupa tarbiah sekali abg norman hakim tu..

      Padam
  2. betina nih mmg xleh blah la hahaha !

    BalasPadam
  3. bengkak btul r aku kt dia nih! sebb frust bcinta ntah hape2 dah blagak bijak lak..ilmu tak ada...tiba2 memandai nk cramah kt org dn burukkn org lain...hey! waspada...hati2....sebb ujian akan ttp datng ntk melihat sesuci lebaran ape awk tuh! hati tu..bersihkn dulu...bila kita burukkn org,brmakna kita lah yg buruk sebenonye....bodo pnye ebby! ingt snang ke? nk dpt title USTAZAH? eh jgn r...buruk nma ustazah.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online