BREAKING NEWS

WOW!!! 50 ribu penuhi ceramah Ostazah Abby di K.Terengganu...


Habislahhh... Kalau macam ni ramai yang datang menyokong ceramah Ostazah Ebbi, confirm BN akan gigit jari di K.Terengganu pada PRU13 nanti beb..

Korang tengok je lah sendiri.., berpusu-pusu rakyat datang semata-mata nak dengar ceramah ostazah Pas tu.. Sampai ada yang terpaksa berdiri disebabkan tak ada ruang kosong untuk duduk..


Gua difahamkan, ramai lagi yang kecewa sebab tak berkesempatan mendengar amanat dari Ebbi kerana sampai lewat di tempat ceramah..

Ini disebabkan oleh kesesakan jalan yang dianggarkan sejauh 20 kilometer dari tempat majlis berlangsung walaupun pergerakan trafik dikawal oleh 500 orang Unit Amal Pas..


Apapun, gua yakin berita tentang kejayaan ceramah Ostazah Ebbi ni takkan diterbitkan dalam akhbar utama dalam negara.. Kalau ada pun.., dorang akan tulis 50 orang je yang datang beb..

Realitinya.., nampak tak bagaimana 50 ribu umat Pas membanjiri tapak ceramah tu? Barangsiapa tak nampak..., pendek umurrrrr.... Hahahahahaha....


7 ulasan :

  1. Aku nammmmpaaakkkk... grr.. grr..

    Aku nampak setan merata-rata ooo.... bukan 50,000... mungkin ada 200,000 kot....

    grrrr... grrrr...

    BalasPadam
  2. BANYAK...LIMA JUTA ORANG...BUNGKUS BN

    BalasPadam
  3. btol tu...5 juta yg termasuk semut2 di pokok yg berhampiran...

    BalasPadam
  4. Jadi ARTIS...... Masuk PAS.... "LUMAYAN" Tabung tin berjalan.. Cadangkan PAS buat show artis2 PAS dgn percuma tapi TIN & KOTAK diwajibkan berjalan. Pungut & lesap wang kutipan tanpa ada nama penerima? Kalau dihitung ceramah2 PAS 22 tahun lampau hingga kini, nak buat LEBURAYA EMAS pun PAS mampu.

    BalasPadam
  5. Bayang2 pun kena kira

    BalasPadam
  6. Dah cukup kumpul dosa masa jadi artis.. masuk pas utk tiket syurga ekpress...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online