BREAKING NEWS

TOP blogger Penang dapat offer join Pakatan? @NajibRazak


Kecoh beb!! Betul ke ada sorang blogger tersohor di Penang ni di OFFER masuk PKR? Betul ke blogger tersebut ditawarkan tempat sebagai calon untuk PRU13 dan juga 'imbuhan lumayan' yang sukar untuk ditolak?

Gua dengar berita ni dah heboh sampai ke peringkat Pusat.. Dan hari ni saja, gua dapat banyak panggilan dari pelbagai peringkat untuk mengetahui kesahihan berita tersebut..

Dan jawapan gua...., NO KOMEN!!

Seriosly.., blogger yang dimaksudkan tersebut bukanlah gua.. Namun begitu, gua akui memang ada tawaran kepada beberapa blogger-blogger disini untuk berjumpa dengan pihak-pihak tertentu yang berhaluan kiri..

Tawaran serta material yang dorang umpan memang superb beb.. Silap-silap haribulan, boleh goncang keimanan gua yang setebal kulit bawang ni tau..

Cuba korang baca keratan email dibawah ni.. Ni adalah petikan email yang dihantar..


Tapiii..., gua masih waras lagi.. Takkan la gua sanggup untuk tukar kem semata-mata kerana offer ciput macam tu.. Kalau offer juta-juta tu lain lah kannn... =)

Gua tahu para pengamal media dan bloggers macam gua ni tak dihargai oleh golongan bangsawan diatas sana.., tapi taklah sampai gua tergamak untuk lompat beb..

Dan gua juga taklah terdesak sangat nak cari duit walaupun hakikatnya gua bukan tergolong dalam kategori orang kaya macam anak Nazri Aziz dan mewah macam anak Shahrizat..

Walaupun ada pemimpin bahagian dan negeri yang kata kerja bloggers Penang ni tak berkesan.., walaupun ada pemimpin negeri yang tak peduli kebajikan blogger macam gua dan kengkawan.., gua tak kisah beb..

Bagi gua, apa yang gua buat ni adalah merupakan sumbangan kecil gua pada kerajaan yang selama ni banyak membantu gua..

Dan gua faham perasaan blogger otai yang cuba dipancing oleh pihak-pihak berhaluan kiri tu.. Beliau selama ni bertungkus lumus buat kerja 24/7, tapi realitinya dia dilayan macam sampah beb..

Baca cerita pasal tu DISINI.., DISINI dan juga DISINI...

Memang sadis!!! Terpaksa mengemis untuk buat kerja tauu.. Nasib peminta sedekah pun tak sadis macam beliau beb!!!

So.., gua tak ada mood untuk panjangkan cerita ni.. Cuma gua nak tanya satu je pada pemimpin negeri dan jugak di atas sana tu..., KORANG NAK MENANG KE TAK?


p/s: Kesian Najib buat kerja sorang-sorang di atas sedangkan pemimpin-pemimpin negeri asyik 'main' dan buat bodoh je kehulu kehilir...

7 ulasan :

  1. Gua sokong lu punya statement, sebab semuanya benar belaka, kalau tak percaya pergilah ke Perhimpunan Agung UMNO nanti sure blogger akan dihalau macam pengemis.

    Tak sedar blogger inilah yang berentap dengan pembangkang pagi petang siang malam langsung tidak dihargai

    kalau difikir-fikir mahunya masuk pembangkang

    BalasPadam
  2. Bukan lu ke bro? Org call ckp lu? isk... semakin ragu-ragu aku skrg.

    BalasPadam
  3. http://ghostwriteron-line.blogspot.com/2012/11/penang-top-bloggers-offered-to-join-pkr.html

    BalasPadam
  4. setialah kepada prinsip perjuangan. ikhlas dari www.suarapemikir.blogspot.com

    BalasPadam
  5. Bro YY.., itu semua konspirasi nak menjatuhkan gua beb... hahahaha..

    BalasPadam
  6. Salam Bro..

    Ini tandanya pihak KIRI tu dok kePANASan ngan hang lar. Dah tak mampu sangat nak fight kat ruang siber, tu yang offer suwuh join.

    Aku slalu surf page hang. Ini 1st time komen.

    Me, A Reader..
    Guar Perahu.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online