BREAKING NEWS

PERGHH!!! Ulamak dunia doakan Anwar jadi PM????

Dalam satu ceramah di Perak, Anwar Ibrahim mendedahkan bahawa Pengerusi Ulama SeDunia, Sheikh Yusof al-Qaradawi yakin, malah mendoakan beliau agar ditabal menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Doa itu katanya tertulis pada pesanan beserta tandatangan pada buku tulisannya berjudul ‘Khaulah Sha’ab’ yang dihadiahkan kepada Anwar (yang kemudian diterjemah Angkatan Belia Islam Malaysia (Abim) berjudul Kebangkitan Rakyat).

“Dia sendiri tulis – Untuk saudara Anwar, Perdana Menteri Malaysia. Ini doa dia. (Kalau ada) tidak setuju tak apa tapi ini ulama besar.

“Dia (Yusof al-Qaradawi) kata, cari kedamaian, tegakkan keadilan, satukan ummah, bawa perubahan seperti kami usahakan di Tanah Arab.

“Ini doa dia supaya berlaku perubahan dan kita menang pilihan raya akan datang,” katanya disambut laungan takbir oleh sebilangan hadirin di tapak pasar Teluk Ketapang dalam siri Jelajah Merdeka Rakyat malam tadi.

Ketua Umum KEADILAN itu berkata, keyakinan Yusof al-Qaradawi itu kerana sedar kepincangan di negara ini sehingga rakyat hidup terseksa di bawah pentadbiran Umno BN.


p/s: Perasan jugak ye mat bontot tu.. Elok sangat la tu jual nama ulamak untuk menipu...

17 ulasan :

  1. aku nak tanya sikit? yg depa PR dok kata rakyat terseksa tu yang macam mana? Yg miskin papa kedana ka? yang tak dpt kontrak ka? Kat negara ni, rajin kerja cari rezeki, nescaya Allah swt akan bagi.... Heran aku depa dok kata macam tu.

    BalasPadam
  2. ha ha puji diri sendiri dah tak betul...

    BalasPadam
  3. mangkuk ni nmpk benor syok sndiri...

    BalasPadam
  4. This fellow sick in the head.

    BalasPadam
  5. Nampak sangat pelahap nk jd PM...puak2 PR nie knape laa yg bongok sgt...dok follow si bahlol gila kuasa nie...

    BalasPadam
  6. si nuar nak jadi PM? manusia ni mangkok ni patut mampos jadi babi hutan. lepas tu bagi china DAP makan.

    BalasPadam
  7. sebagai umat islam yang cintakan agama Allah ini, maka marilah kita sama-sama mengamalkan bacaan yasin dan mohon Allah jauhkan bala yang dibawa oleh pakatan haram ini. dan sebagai mengambil berkat dari doa pemimpin yang adil lagi zuhud iaitu tuan guru nik aziz nik mat yang mashur itu maka marilah kita gunakan doa tersebut, “ya Allah dengan berkat bacaan yasin dan berkat doa tuan guru nik aziz nik mat yang telah memohon puak yang batil itu hancur lebur dan dihantar tentera ahzab musnahkan mereka … engkau hantarkanlah tentera ahzab dan musnahkan mereka yang batil itu … yang mengamalkan fahaman asobiyah iaitu mempertahankan puak-puak mereka sekiranya puak mereka berzina mereka halalkan dengan berkata tidak salah sifulan berzina dengan bini orang, dan berkata siapa yang fitnah pemimpin mereka meliwat maka orang tersebut perlu jilat kaki pemimpin tersebut dan menggunakan medan ceramah dan kutbah jumaat untuk mempertahankan pemimpin tersebut … itulah amalan asobiyah yang paling hina … musnahkan kesatuan mereka dan pemimpin mereka yang sesat dan menyesatkan itu … ilmuan mereka juga enggan menegur sesama sendiri apabila ada diantara mereka yang mahu berkawan dengan iblis demi menjatuhkan kepimpinan sekarang … musnahkan mereka itu kerana mereka adalah asobiyah yang dihina oleh nabiMu. dan ya Allah ya tuhanku engkau munsahkan pemimpin mereka yang meliwat itu sebagaimana engkau musnahkan puak nabi lut …”

    BalasPadam
  8. Yang terseksa itu jiwa anwar tak dapat jadi pm ....kita dekat malaysia kalau rajin senang lah sikit , walaupun tak kaya .

    BalasPadam
  9. Anak: Papa hebat.
    Isteri: Kurniaan Allah.
    Dia: Syok sendiri.

    BalasPadam
  10. Pernah tengok cita Mr Bean? Yang dia tulis kad birthday utk diri sendiri, Anwar tiru babak tu le. Beli buku Yusof al-Qaradawi lps tu tulis mcm yg dia ckp tu. Macai2 kat bawah tu pulak tepuk tangan, takbir ....

    BalasPadam
  11. siapa yg kata kalau PR menang dia akan jadi PM???

    Syok sendiri!!! Dia tak sedar yg peguam peguam DAP akan sumbat dia masuk penjara.

    DAP kata bukan melayu pun boleh jadi PM (tentu faham maksud DAP kan)

    PAS kata tunggu menang dulu, baru bincang siapa akan jadi PM (Dlm hati, kalau boleh nak Hadi awang jadi PM)

    BalasPadam
  12. Mat-mat indon, bangla, Burma Dan banyak lagi bergolok bergadai Dan Ada yang lemas dilautan biru nak datang cari rezeki kat sini. Boleh pulak dia kata rakyat tersiksa...

    BalasPadam
  13. hehehe lawak sarkis. Biarlah dia jd PM atas pentas. Sian ka dia. Dulu sikit lagi nak jd PM. Dah kempunan. Apa nak buat...

    BalasPadam
  14. Assalam...heran sungguh dgn orang yang kata, rakyat hidup terseksa dibawah pentadbiran sekarang...buta mata, buta hati...cuba buka mata luas-luas, tengok sapa yang dok tungkus lumus bergolok bergadai semata-mata nak cari makan kat Malaysia ni... depa sampai boleh hantar duit balik kg buat banglow... sedarlah 'kita' yang malas sebenarnya.. org luar datang sbb banyak 'emas' di sini... tak boleh guna akal sikit ka... bukan senang nak senang dan bukan susuah nak susah ... sendiri yg tentukan nasib sendiri... mai la sapa pun yg perintah kalau dah malas nak buat kerja tu... tak kan berubah hidup yg 'susah dan seksa' tu... buat apa nak salahkan orang lain... ADA FAHAM KA????

    BalasPadam
  15. Bertaubatlah wahai penulis blog ini

    BalasPadam
  16. btol tu anon 10:24...gua manyak2 sokong kalau lu suruh penulis blog nie bartaubat...blogger nie tak tau ke yg Bang Non tu kan pemimpin anugerah tuhan untuk seluruh rakyat Malaysia...tu sebab dia boleh petik nama ulamak doakan agar niat suci Bang Non utk jd PM tercapai...kihkihkihkih.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online