BREAKING NEWS

Pas "bertuhankan" binatang politik rupanya.. KESIANNN..

Walawehh.., gua tak sangka selama ni macai-macai Pas "bertuhankan" binatang politik yang berbentuk rupa Anwar Ibrahim beb..

Patutlah makin bengap puak-puak karat hijau tu dari hari ke hari..

Perkara ni disuarakan sendiri oleh Perdana Menteri masa berucap di PAU2012 pagi tadi..

DS Najib yang juga merupakan Presiden Umno menggelar Anwar Ibrahim sebagai “sesumpah politik” kerana sering berdolak-dalih dalam kenyataannya.

Perdana menteri turut menegaskan ketua pembangkang yang juga penasihat ekonomi Selangor itu bukanlah pengurus ekonomi yang cekap, serta memiliki “lidah bercabang”.

“Orang ini memang selayaknya digelar sebagai sesumpah politik ... bila bercakap di Amerika Syarikat dan kepada bangsa lain, berbeza nadanya, bila bersyarah kepada orang Melayu dan orang Islam, lain pula ceritanya.

“Semasa bersama kita dalam Umno, caranya sekian, sekarang jadi Ketua Umum Pembangkang, segala pendirian dan fe’elnya berubah pula,” kata Najib ketika Ucapan Dasar Presiden sewaktu Perhimpunan Agung Umno di sini.

Najib turut menasihati Anwar agar tidak menjadi “Si Kitul moden” ekoran tindakannya yang meminta bantuan Australia untuk memantau pilihan raya umum ke-13 akan datang kerana dikatakan tidak telus dan bersih.

“Tiada orang boleh meneka watak sebenar beliau yang secara terang-terang mendukung usaha menjamin keselamatan Israel, pada kala dunia sedang mengutuk Rejim Tel Aviv yang kejam itu kerana membantai dan mengganyang umat Islam di Gaza.

“Akan tetapi, apabila kerajaan membentang usul mengecam Israel di Parlimen ... dah ... dia menyokong pula ... heran ... heran,” kata Najib.

3 ulasan :

  1. Rakyat bleh nilai sendiri siapa yg bertuhankan binatang kalau nak d ikutkan sejarah politik tanah air parti yg sanggup bunuh musuh ialah umno sesama umno berlaku d n 9 pembunuhan datuk taha dan membunuh musuh d memali tahun 85 pembunuhan sdr talib d felda lubuk merbau prk pdg terap dan bnyk jd yg persis binatang malah lbh teruk dari binatang ialah umno dan boleh d katakan berhati syaitan

    BalasPadam
  2. PAS dan pakatan haramjadah adalah satu kecelakaan pada umat ISLAM !

    BalasPadam
  3. huhuhu..sedih nye dengar citer anon 3:20 nih...tu sebab le dia nie meroyan lebih2 pasal pemimpin anugerah tohan nye di cop sesumpah yg dah kena sumpah...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online