TERKINI!! Ostazah Ebbi tuduh Najib takut kat Rosmah...

Posted by MPP On Khamis, 29 November 2012 16 comments


Ishhhh..., gua pun tak tahu apa nak jadi pada ebbi ni.. Nama je berubah pakai tudung, tapi mulut langsung tak reti nak cover..

Lepas puas di kutuk Najib, sekarang ni dia mula nak buat fitnah kat Rosmah pulak..

Kalau korang tengok twitter ebbi kat atas tu, dia cuba sebar fitnah kononnya Najib takut kat Rosmah..

Ini membuktikan ebbi sekarang ni dah sah jadi kilang fitnah didalam Pas..

Pasal Najib takut kat Rosmah tu memang gua tak tahu beb.., tapi kalau pasal Norman takut kat ebbi.., yang tu memang dah terbukti sohih..

Kalau tak takut, takkan Norman lari tinggalkan ebbi ye tak?? Hihihi...

16 comments:

taipingcentral_harapan melayu berkata...

Mohon linkkan blog saya bro.. Tq..

Susulan article ko pascal setazah Abby gak ni..

http://taipingcentral.blogspot.com/2012/11/apaa-ostazah-ebbi-tak-pernah-mengundi.html

Tanpa Nama berkata...

itu dah mengumpat @fitnah namanyer abby oiii!!! Xtakut dosa ker???

Tanpa Nama berkata...

Mungkin sbb tuh betina tuh di takdirkn bercerai dgn Norman...utk mengelakkn fitnah kpd Norman dan keluarganya krn trnyata wlpon dah menutup aurat ttp MULUT Ebi lebih galak menyebar pelbagai tohmahan dan fitnah dari mengajak org ke jalan yg benar...

Semoga Norman berbahagia brsama isteri barunya....sgl simpati sy utk Ebi sblm ini telah hilang dgn keCELUPARan dia...ebi kini taksub dan takbur dgn diri dan perjuangan dia..

Tanpa Nama berkata...

Perangai x elok...padan la kene cerai..mulut lonkang..jd mak jan la ko smpi tua.

Tanpa Nama berkata...

haha..suke komen anoy 29 November 2012 4:19 PTG
ye btol..mulut longkang
nasihat utk abby: tgk dr sndr dl sblm tgk org lain..mak n pak hang x ajar adab ke??

Tanpa Nama berkata...

betul...
betul....
betullll.....

Tanpa Nama berkata...

PAS itukan satu kecelakaan pada ISLAM !

anak sedara mak long berkata...

apa nak heran kalau dah kena cerai pon...sekarang nie kan dia dah jd ostazah pujaan penganut2 PAS..

AMBE OTHMAN berkata...

tak malu...takut bini

Tanpa Nama berkata...

ANon 5:55 PM AMBE OTHMAN

Ko sebok ngutok DSN takot bini..ada bukti ke yg dia ikot cakap Rosmah...

Yg nampak Khalifah pojaan korg tuh..smp dlm Dewan Rakyat BINI dia sgp dok blakang Khalifah korg...itu Ah Soo takot ada leng loi curik laki dia...kes cemburu punyer pasal ...dahi Tokong berplaster....

Mreowwwwwwww.....

Tanpa Nama berkata...

dosa kaw yg lama pn blom tntu terampun arbakyah...kaw da create dosa baru plak...kaw ni bkn berhijrah pd kebaikan..tp berhijrah pd kejahatan...tula...riak sgt...

Tanpa Nama berkata...

Bercerita dan menyebarkan urusan peribadi org lain. Mungkin ini salah satu kaedah dlm berdakwah yg telah Abby pelajari.

Tanpa Nama berkata...

ya allah..kt ni kan org melayu..islam sepatutnye bersatu..bkn mengutuk,mencerita keburukkan org..harap2 cptla tersedar dr mimpi yg melalaikan

Tanpa Nama berkata...

Jangan beramal tanpa ilmu.

Tanpa Nama berkata...

setahu aku la....PM n wife punya pergerakan semuanya dgn 'White Fleet'.so mcm mana plak geng2 steward n stewardess KLIA bleh tau cerita dlm kabin???? nampak nau kaki klentong.
utk pengetahuan semua pembaca, pergerakan PM+wife, TPM+wife adalah menggunakan pesawat TUDM yg berwarna putih.juruterbang n cabin crew semua adalah dari kalangan anggota tudm...
kalu ye pun nak klentong biar la logik sket pompuan oi....ppptttttuuuiiihhhh

Nurmujahidah Ismail berkata...

harapanku dia kembali seperti masa aku sukakan dia dlu,, http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/guna-ini-untuk-jadi-parents-terbaik.html

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online