BREAKING NEWS

EKSLUSIF!! VIDEO HOT Azhar Idrus haramkan McD.. Wajib Tengok!!!


Ni apa cerita beb?? Azhar Idrus ni berceramah larang orang makan di McD kononnya premis tu bersekongkol dengan Israel.., tapi dalam masa yang sama, Azhar Idrus sendiri bawak anak bini dia lepak di McD tu..

Kalau gua kata Azhar Idrus ni ada ciri-ciri munafik.., meroyan pulak nanti semua pemuja-pemuja dia.. Habis tu nak kata apa pada manusia yang cakap tak serupa bikin macam Azhar Idrus tu?

Gua bukan nak sokong McD beb.., tapi kali tak payah laa nak hukumkan haram atau apa pada premis makanan yang ada di Malaysia ni kalau Azhar Idrus sendiri tak mampu menahan nafsu berkunjung ke situ..

Cuba korang dengar apa yang penceramah pro Pas ni kata mengenai McD....


Kalau dah berceramah bagai nak rak suruh boikot McD.., tapi si penceramah sendiri lepak sambil layan kopi disitu.., memang tak patutlah beb..

Kononnya nak tunjuk dia benci sangat pada Israel.., last-last dia sendiri kantoi bercengkerama di premis yang didakwa bersubahat dengan Israel.. Kan dah malu sendiri!!!

Macam ni ke individu yang ramai puja sebagai ulamak beb? Kalau dah cakap pun berbelit-belit tak serupa bikin.., tu bukan ulamak namanya... Itu ULARmak... Hahahaha...


6 ulasan :

  1. lepas ni bole la berceramah kat McD pulak...sambil berceramah makan burger

    BalasPadam
  2. kalau dah suh org boikot tu tolong la jauhi dari tempat tu...

    ni lidah bercabang mengalahkan biawak komodo...

    harap pihak MC'D amik tindakan kat ustad mulut hapak ni...

    pejuang palestina...

    BalasPadam
  3. Dunia hari ini, apa sahaja dosa yang kita buat sesama manusia akan Allah balas CASH ON DELIVERY di atas dunia lagi. Aku minat UAI sejak dulu lagi sebab ceramahnya ringan dan memudahkan. Tetapi apakan daya, manusia selalu alpa dan terpedaya pada tipu muslihat dunia termasuklah UAI ini apabila ceramah2 nya kini terlalu berbau politik dan condong kepada satu puak sahaja. Bahasanya juga mulai kesat dan disulami dengan maki hamun termasuklah tag name ' NATANG' yang selalu diucapnya. Maka, Allah berikan kmbali ciri2 natang ini kepada si pengucap.

    Kepada UAI, kalau ustaz benar2 makan McD tu cakap shaja la. Tiada siapa marah. Kalau ada yang marah pun sebab ceramah ustaz cakap lain, tindakan ustaz makan kat McD pulak lain. Tetapi, ramai akan bertambah marah dan tidak lagi respek kepada ustaz jika ustaz memutar belit alasan termasuk dlm FB ustaz itu dengan alasan yang susah nak terima ( melainkan hanya dengan khusnul dzan). Ramai yang 'memulangkan paku buah keras' kepada ustaz kerana gelagat ustaz juga yg skrg ni banyak dah berubah... Tak macam dulu. Kalaulah ustaz mengekalkan ciri2 dakwah ustaz sama mcm dulu, tentu ramai yg tak sanggup/kasihan nak kutuk2 ustaz mcm ni. jangan salahkan org lain kalau mereka memulangkan tag name 'NATANG' kepada ustaz sebab ustaz sendiri yg memulakan budaya maki hamun kepada puak2 yg tidak sehaluan dengan fikrah politik ustaz. Ingatlah ustaz akhir zaman ini semuanya Allah balas CASH ON DELIVERY. Natang kat orang, natang juga akan kembali kepada ustaz, dan gambar ustaz dengan keluarga makan McD dlm FB adalah contoh terbaik.

    BalasPadam
  4. asalamualaikum ustaz.. saya nak tanya hukum makan di mcd tp ckp tak mkn.. hehe..

    BalasPadam
  5. aku paling tak suka USTAD nie since ceramah dier meleret ke politik dan sebagainyer.

    Ustaz Publisiti.

    salah silap bila pengaruh/pengikut dier dan ramai. bole la tubuhkan mcm Al-Arqam. tgk je la nanti

    BalasPadam
  6. Aku cadangkan pihak pengurusan McD saman je dia ni. Suka sangat cakap pakai buah "dengor kabo". Bagi dia insaf skit.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online