BREAKING NEWS

Dayangku Intan gelar UMNO parti Syaitan!!!


Ni lagi sorang bekas artis yang meroyan hanya kerana dapat upah berceramah di pentas politik.. Nak menyanyi dah tak laku.., so terpaksalah melalak kutuk kerajaan..

Umno parti syaitan yeee..., habis PKR tu baik sangat ke Dayang oiii? Ketua Umum PKR menyondol depan belakang tu nak kira macam mana? Setan pun tak mengaku member tu beb...

Anak Nuar sokong umat Islam murtad tu baik sangat ke? Jangan kata setan.., Iblis pun respek dengan statement Nurul tu tau.. Hahahaha...

14 ulasan :

  1. ni lagi sorang artis meroyan yg da xlaku...
    slama ko hidup dgn hasil menyanyi..ko penah nmpk x yg umno parti syaitan...??
    balik uma..ko cermin diri kaw dulu...da cukup baik ker nk melabelkn org itu ini...
    yg jahat jer kaw nmpk..yg baik buat xnmpk...sudahhhlaaa....!!!

    BalasPadam
  2. Biarlah,majority dan bersuara di PRU 12 yg lalu. PRU13 majority akan bersuara lagi! Persetan kan minority!

    BalasPadam
  3. Orang gila tak pernah mengata dia gila.Orang gila tetap mengatakan orang lain gila.

    BalasPadam
  4. Org gila tak pernah mengaku diri dia gila.Org gila mengata org lain yg gila.

    BalasPadam


  5. nak main bunga api orang tak bagi...

    dibakar bakar tak menyala.....

    BalasPadam
  6. kesian dayang ku intan yg dah tak bersinar intannya itu..kau ingat kau kutuk UMNO dan sokong PAS atau PR..kau boleh nyanyi terhegeh2 lg lepas ni???

    alamak...nak kata org syaitan...cuba kau tengok kau pakai mcm mana??

    org yg betul2 baik dan beriman pun tak kan mudah tuduh org lain syaitan laaaa..lagu pun tak sehebat siti norhaliza...banyak ckp pulak kau ni..mungkin kau nak publisiti kot sbb kau kan dah tak de power lg..tengok kau nyanyi jer aku tukar siaran lain...geli geleman lah...dari dulu lg aku pobia tengok kau buat persembahan..molek2 sikit cara dan kata2 kau yaa..??susah nak mintak maaf nnti kat semua org UMNO....bwk ler sampai lubang kubur..mahu tau ??

    BalasPadam
  7. Memang setan apa ! Mahathir sendiri mengaku bahawa parti UMNO parti SETAN...cuba baca di bawah :

    " Better the devil you know than the angel you
    don't” – courtesy of ex-prime minister Dr Mahathir Mohamad ...

    BalasPadam
  8. Dialog dlm filem JIN NOTTI...

    Dalam dunia jin(SYAITAN lah tuhh) mmfitnah , mengumpat, mengeji, mencerca, wat maksiat, kemungkaran dan apa2 yg sewaktu dgnnya adalah mulia....

    So..apa yg Mok Cik Dayung neh buat ADALAH PERBUATAN YG MULIA ........sendiri mau igt noooooooooooooooooooooo

    muahahahahhahahahah

    BalasPadam
  9. Mgkn dia nie dh kena epilepsy kot,meroyan mempersetankn org....

    BalasPadam
  10. menang pun tak guna jika maruah agama dan negara tergadai sama seperti rosaknya maruah anu+war dan PAS ..mampu ker PAS nak bendung gejala yg anuwar bawak selama ini?? kalau negara aku kucar kacir dan kesucian agama ku tergadai kerana kebodhan pas..aku tak akan sekali2 maaf kan pengikut2 yg memenangkan anu+war tu..lebih2 lagi komunis..masa belum menang boleh lah ckp..nak kan perubahan...tp jika menang menghancurkan negara buat apa??pelacuran sana sini..org anu+war buat salah..pakat2 pas tutup mulut tutup mata,pekak telinga....jom..rosakkan agama dan negara sendiri dgn mengundi pas,pkr dan dap..!!

    BalasPadam
  11. betina PAS sial

    BalasPadam
  12. Boleh joint pentas dgn ostazah ebbi.lepas tu boleh kutuk artis lain.npknya dh ramai artis yg meroyan.

    BalasPadam
  13. memang btol pon dayang cakap Umno parti syaitan...sebab kan pemimpin PKR adalah pemimpin paling suci dan pemimpin anugerah tuhan untuk golongan LGBT...hehehehe....

    BalasPadam
  14. Memang perempuan ni tak tau malu,..xsedar diri.... sekarang dah tutup aurat dah cantik..tapi dok kutuk orang, mencaci dan mengatakan orang lain syaitan..xder makna nya pakai tudung...lebih baik bukak ja tudung tu sebab dah xdak beza..pakai tudung tapi membawa azab sebab mulut dah terlalu celupar..Allah melaknat hambanya yang sebegitu rupa...jangan sampai Allah turun azab dan bala baru nakm taubat..masa tu dah tak berguna dah...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online