BREAKING NEWS

Bini Ah Beng lagi SUCI dari Rosmah???


Guan Eng memang tidak dapat menjawab. Para pemimpin DAP juga tidak dapat mencari jawapan yang sesuai dan sememangnya, tidak ada jawapan yang paling mampu diberikan kecuali DAP memang mengamalkan pentadbiran ahli keluarga.

Persoalan mengapa Betty Chew yang tidak mempunyai sebarang jawatan dalam Kerajaan Negeri Pulau Pinang, bahkan dia merupakan ADUN Kota Laksamana di Melaka, diberikan tempat duduk di belakang Guan Eng ketika sidang DUN Pulau Pinang, telah dibangkitkan oleh Ahli Parlimen Nibong Tebal, Tan Tee Beng.

Karpal Singh cuba mengenepikan soalan tersebut sambil menyifatkannya sebagai persoalan remeh yang tidak wajar dibincangkan di Parlimen, sebaliknya Tan Tee Beng perlu mencari persoalan lain 'yang lebih besar' dan lebih berguna kepada rakyat.

Hebat jugalah... Lim Guan Eng yang merupakan Ahli Parlimen Bagan, pastinya tidak akan memberi jawapan dan hanya tersenyum sinis sepertimana yang sering dilakukannya setiap kali dia tidak boleh menjawab.

Hairan juga, mengapa Betty Chew mendapat tempat di DUN Pulau Pinang. Barangkali kalau Rosmah Mansor diberikan tempat yang sama di Parlimen terutama pada ketika Najib Abdul Razak membuat pembentangan, tentunya tak cukup tangan dan jari atau lidah dan mulut terjuih di kalangan pecacai Pakatan Rakyat, kalau tidak pun dari kalangan pemimpin Pakatan Rakyat sendiri.

Memanglah tak salah tapi inilah yang dikatakan DOUBLE STANDARD.

Baca Seterusnya DISINI..

2 ulasan :

  1. Cai pakatan haramJADAH cume nampak salah di sblh BN/UMNO shj esp kalo Rosmah yg buat...padahal ah soo neh lagi besar kes melanggar protokol...

    Belum pegang Malaysia lg sudah tunjuk keDIKTATORan Ahbeng neh...sok kalo di takdirkn mrk dapat mmrintah Malaysia . mau ada jawatan TUKANG BASUH CIPAN n JUBOR Ah Soo neh...

    Yg bestnyer nnt penganut PAS akan tetap berTAKE BEER utk DIKTATOR Ah Beng n family..

    TAKEBEER TAKEBEER TAKEBEER

    BalasPadam
  2. Ni bukan double-standard, tp salah guna kuasa.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online