BREAKING NEWS

Artis melayu ni RIMAS digelar Simbol SEKS... Ye Ke Rimas??

Biarpun usianya sudah mencecah 43 tahun, namun, sekali imbas, aktres Maria Farida kelihatan baru berusia lewat 20-an.

Itulah keistimewaan yang dimiliki Maria, biarpun sebenarnya dia sudah mempunyai anak lelaki yang menjangkau usia 15 tahun.

Justeru, dek kerana kelihatan masih muda, cantik dan seksi, tidak hairanlah ada pihak yang melabelkan wanita ini sebagai artis simbol seks.

“Sejujurnya saya tidak selesa apabila orang labelkan saya sebegitu. Negara kita bukannya ada cerita seks sehingga saya mendapat label sebegitu.

“Saya rasa tidak adil saya dikatakan artis simbol seks hanya kerana saya berpakaian seksi. Saya harap orang tidak labelkan saya sebegitu hanya kerana imej saya. Sebaliknya, mereka sepatutnya menilai lakonan saya,” ujarnya.

Maria berkata, dia sebenarnya tidaklah akur apabila dilabelkan sebagai artis simbol seks, namun, terpaksa menelan kerana bak kata pepatah, mulut tempayan boleh ditutup, tetapi tidak mulut manusia.

“Tanyalah sesiapa sahaja, tidak ada sesiapa yang suka dilabelkan sebegitu rupa. Jadi saya nafikan sekeras-kerasnya saya akur dilabel sedemikian, seolah-olah macam saya reda saja mendapat label sebegitu,” katanya.

Maria berkata, biarpun berpakaian seksi di luar, dia jarang berpakaian seksi di dalam drama dan filem lakonannya melainkan benar-benar perlu, tetapi ia tidak dilakukan secara keterlaluan.


p/s: Dah pakai terjojol sana sini, lepas tu bising pulak bila orang label macam-macam.. Macam-macam hal betulll...

2 ulasan :

  1. Maria Farida quote:


    “Saya rasa tidak adil saya dikatakan artis simbol seks hanya kerana saya berpakaian seksi. Saya harap orang tidak labelkan saya sebegitu hanya kerana imej saya. Sebaliknya, mereka sepatutnya menilai lakonan saya,” ujarnya.

    My 2 cents answer:

    Macam nak nilai lakonan, pasal memang xder nilai. Jd org pun nilaikan yg tang lain2 tu

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online