BREAKING NEWS

Amaran Tun M buat rakyat Malaysia..

Tun Mahathir memberi peringatan kepada rakyat Malaysia supaya bersedia untuk menghadapi kekecohan di jalan raya sekiranya Pakatan Rakyat tewas pada pilihanraya akan datang.

Tun M juga mendakwa, musuh politik utamanya, Anwar Ibrahim akan menggunakan demonstrasi jalanraya untuk kepentingan diri sendiri.

Bekas perdana menteri yang pernah berkhidmat selama 22 tahun itu turut mendedahkan bahawa pembangkang sudah mula merancang untuk mencipta kekecohan dengan menghasut kumpulan pro Pakatan Rakyat supaya bangkit menolak keputusan pilihanraya sekiranya Barisan Nasional (BN) kekal di Putrajaya.

Bagaimanapun, pemimpin veteran yang masih berpengaruh kuat di negara ini juga percaya BN akan dapat memperoleh semula majoriti dua pertiga di parlimen, tetapi pada masa sama memberi amaran tentang taktik Anwar jika ramalannya itu benar.

Tun M juga mendedahkan bahawa Anwar semasa menjadi timbalannya di dalam kerajaan dahulunya juga menentang keras sebarang tunjuk perasaan jalanan.

Tapi kini pendekatan itulah yang dipilih oleh Anwar untuk menjatuhkan kerajaan sedia ada.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online