BREAKING NEWS

WOW!!! Mercedes Pok Nik sama taraf dengan Kuda Rasulullah????


Beb.., semua rakyat Malaysia khususnya di Kelantan tau bahawa Pok Nik mempunyai seekor sebuah Mercedes.. Kira ok lah kalau Menteri Besar disesebuah negeri naik kereta mewah macam tu kann...

Tapi korang tak tahu, Mercedes Pok Nik tu bukan kereta mewah biasa beb... Kereta tu adalah sebuah kereta yang amat luar biasa dan istimewa dimata penganut Pas..

Korang nak tahu apa yang luar biasa dan specialnya Mercedes Pok Nik?? Korang cuba baca printscreen kenyataan sorang pemuja Pok Nik di Kelantan beb...


Perghhhhh!!! Mercedes Pok Nik dah naik taraf sama dengan Kuda Rasulullah laaa... Power tu beb..

Ini merupakan perkara baru yang gua berpeluang untuk jumpa.. Selama ni gua tengok puak-puak jumud Pas tu hanya samakan individu je dengan para Nabi.., tapi sekarang ni kereta pun boleh naik taraf..

Gua sekarang ni cuma terfikir satu perkara je.., kalau Mercedes Pok Nik tu dorang anggap seperti Kuda Rasulullah SAW..., Pok Nik tu dorang anggap sebagai apa?

Macam biasa..., the truth is out there laa.. Hahahahahaha

10 ulasan :

  1. pelik ibin ajaib19 Oktober 2012 2:18 PTG

    Main tangkap muat je kan orang2 pas ni. TG sama taraf dgn Rasulullah SAW, pemimpin lain disama tarafkan dgn para sahabat, termasuk dgn orang2 yang tak nak iktiraf islam atau terima islam, kenderaan tunggangan pun nak disamakan. Asal tak naik ferrari je? Tu baru kuda sama kuda.

    BalasPadam
  2. patutnya kerajaan pas kelantan beli kuda untuk kegunaan pok nick......bukannya beli merc.

    BalasPadam
  3. biaq pi la. Nak merasa. Ada duit, apa masalahnya? mmg ada keperluan. Cuma nasihatkan dia pencen cepat-cepat. Lepas tu nak naik unta pun lantak pi la dia.

    BalasPadam
  4. Selain merc ni, pok nik pun ada merc kertas utk dibakar nti. Nak pakai dlm sorga lattew. Hehehehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu DAP sediakan.

      Padam
  5. aku meroyan lg kt ngko ni,,
    ado otak pakai la brader,,
    jgn buat ksimpulan bodoh hang tu melulu,,
    aku rasa hang ni xp skolah kot,,
    makbpk hang xanta hang p mngaji ka??

    BalasPadam
  6. Kalo nak difikirkan kuda pilihan Nabi (saw) yang terbaik breed-nya dan terpantas pecutannya adalah mengambil kira kegunaannya dalam peperangan. Bukan nak tunjuK-tunjuk. Mana boleh Mercedes yang 'ni dibandingkan dengan kuda zaman Nabi (saw).

    BalasPadam
  7. pungkok hang!
    19 Oktober 2012 4:29 PTG

    kompom ang ni pencacai poknik.yg dok emosi sgt pasai pa....poknik rembat kuda ang ka???

    BalasPadam
  8. niwei.. sesaper nak melintas siratulmustakim skarang dah ada pilihan.. pakai mercedes.. (mb)

    BalasPadam
  9. saya rindu mesin kuda hahaha
    pg jahanam sama pakatan pembangkang..puiii

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online