BREAKING NEWS

Hans Isaac buat Neelofa tertekan? Ye keee?


Neelofa mengakui dia cukup tertekan dengan kisah hubungannya dengan pelakon senior Hans Isaac yang semakin hangat diperkatakan media.

Walaupun dikatakan sedang hangat menjalin hubungan cinta, pelakon filem Azura itu memberitahu, bagi mengelakkan tekanan, dia tidak mahu membuat sebarang ulasan mengenai status hubungannya dengan aktor tersebut buat masa sekarang.

"Kenyataan Hans yang mengatakan kami sedang berkawan serius telah mengundang situasi tidak terkawal ke atas diri saya. Sebab itu, maaflah, saya tidak boleh komen apa-apa lagi, tolonglah faham" katanya.

Ketika ditanya apakah benar hubungannya dengan Hans sudah ke tahap semakin serius, Lofa bagaimanapun tidak menafikan atau mengiyakan.

"Saya tidak boleh kata ya atau tidak. Itu saja, saya tak mahu mengusutkan lagi keadaan. Saya rasa soal hubungan kami, lebih baik tanya dia saja. Biar dia jawab, sebab dia di pihak lelaki," katanya.


p/s: Ye ke tertekan??? Bergambar berpaut bukan main macam tu tandanya tertekan lah yee..?? Puiii...

3 ulasan :

  1. Ape le ko ni....kalu tak tekan mcm mana nak masuk......guna akai le sikit.

    BalasPadam
  2. bila hans nak peluk islam yer? asyik bercinta ngan pompuan melayu je...adakah dia semata2 nak kan 'sesuatu' pada pompuan melayu tu? biasanya kebanyakan couple kalau bercinta...tidak2 pun ringan2 dah tentu...kesian aku ngan pompuan melayu yg bercinta ngan hans tu...

    BalasPadam
  3. Dia balas, pastu tinggal.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online