BREAKING NEWS

[VIDEO HOT] Betina DAP serang Bangunan UMNO..


Dorang dah makin melampau beb.. Dulu dorang hantar mahasewel turunkan bendera gambar Perdana Menteri di PWTC.., sekarang ni dorang hantar betina gila pulak..

Gua dimaklumkan, sorang betina cina yang dipercayai pencacai DAP telah menyerang bangunan Umno di PWTC ketika sedang berlangsungnya Seminar Dakwah..

Cina tu pakai tshirt yang ditampal dengan ayat-ayat provokasi seperti dalam gambar diatas..

Dan dalam video dibawah, korang boleh dengar sendiri betina sial tu buat perangai samseng dan tuduh Umno serang Raja..

Dah makin berani nampaknya puak-puak cina kiasu tu beb.. Kalau bangunan Umno pun dorang berani langgar.., lepas ni cuba korang bayangkan apa yang dorang tu sanggup buat..


3 ulasan :

  1. Kita terlalu baik dan terlalu bertolak ansor sehingga makanan dalam mulut kita sanggup beri kepada orang lain ataqs dasar tolak ansor...ITulah jadinya..Betina pon dah berani kurang ajar macam tu..apalagi yang jantannya...Sedarla sikit.....

    BalasPadam
  2. hai cina doll ni dah mula nak tunjuk belang dia. org melayu macam mana ada berani. dah siap2 untuk mempertahankan tanah melayu ni. dia org cuit ngan pompuan jer tes dulu sejauh mana melayu akan bersatu dgn peristiwa ini. org dah berani masuk rumah kite. akhirnya cina dah meroyan, mabok sakan. semua yg merasa terancam maruah, kita bersediala. dia dah mulakan yg kecil, nanti dia akan teruskan yang lebih besar. berhati-hatilah. jgn putih mata biar putih tulang. ini hak kite.. org lain boleh blah. hidup islam, hidup melayu...allahuakbar..

    BalasPadam
  3. Siapa perempuan ini yang meminta kad pengenalan individu lain? Apa jawatan beliau? Bengongpunya perempuan..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online