BREAKING NEWS

TERHOT!!!! Video Anwar dan Shamsidar bakal didedahkan..

Panas beb!! Gua dimaklumkan bahawa video skandal Anwar dan bini kepada Assmin bakal didedahkan tak lama lagi oleh sumber-sumber tertentu..

Video kali ni katanya dalam versi warna dan juga ada audio yang mengesahkan si pelakunya adalah pemimpin pujaan puak-puak Pakatan..

Info ni disahkan jugak oleh laman web pro Pakatan iaitu SuaraPakatanRakyat.com yang menyatakan kebimbangan dorang tentang penyebaran video terbaru ni.. (BACA SINI)

Kalau korang masih ingat, video perselingkuhan antara Anwar dan Shamsidar ni dikatakan berada dalam simpanan bekas kawan baik Anwar, S Nallakarupan..

Dan beberapa bulan lepas, Nallakarupan telah menyerahkan satu daripada video tersebut untuk digunakan dalam prosiding saman fitnah yang dikemukakan Anwar ke atasnya.

Jadi, apakah video yang sama akan didedahkan kepada umum? Kalau betul video tu yang tersebar, gua rasa ia mesti akan kecoh satu negara..

Gua yakin, rakyat Malaysia dah sedia maklum pasal skandal Anwar dan bini Assmin tu beb.. Malah korang tentu tahu bahawa Wan Azizah juga pernah bergaduh dengan Shamsidar sendiri pasal isu nih..

Bukan takat gaduh biasa je beb.., tapi gua pernah diberitahu oleh Anuar Saari yang merupakan Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Kak Jijah pernah haramkan Shamsidar jejak kaki ke rumah Anwar..

So.., ni semua membuktikan bahawa hubungan sulit Anwar dan bini Assmin tu bukan rekaan semata-mata.. Cuma tunggu masa je nak terbongkar..

Apapun, gua harap korang bersabar tunggu pendedahan video skandal panas ni.. Gua pun tak sabar nak tengok aksi 'mengentot' Pak Syeikh tu dengan bini orang..

Adakah ia sehebat aksi kamasutra Nuar dengan Chinadoll dulu? Sama-sama kita tunggu yee..


8 ulasan :

  1. Kah kah kah... sudah terang lagi bersuluh... depa lagi nak menafikan apa yang telah`terbukti dari video ANWAR tu. Ramai dah ahli2 PAS dan parti sekatil yang lain dah tahu kebenaran ini, tapi masih nak berselindung...

    Lepas ni kalau bocor pula video ANWAR dengan SHAMSIDAR, maka Kak Jijah harus mohon FASAKH..hehehe.

    Orang kata hasil ngentot ANWAR & SHAMSIDAR menjadi baby... betul ker? huhuhu... kena wat ujian DNA.

    BalasPadam
  2. Kerana mulut badan binasa
    Kerana 'kote' Anuwar xdpt jadi PM smp bila2....

    hu hu hu...

    BalasPadam
  3. panassssssssssssssss !!

    BalasPadam
  4. Ha ha mengaku sajalah tak jadi hall...

    BalasPadam
  5. simpati dengan puak2 otak biru ni.. teruskan la yer, orang berfikir macamana nak majukan diri dan negara, kau orang tetap juga memilih cerita celah kelangkang.. kesian kat mak bapak korang yang hantar kesekolah, hasilnya.. celah kangkang juga yang korang utamakan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni pasal dia teringin nak jadi perdana menteri Malaysia... PM kepada orng Islam....xkan nak disorokkan..

      Padam
  6. woi pencacai pr, kalau bini korang kena ngentot, korang nak diamkan je ke? nak jadi dayus macam mamat tu ke? jika benar ada bukti, teliti dan fikir, bukannya bukti dianggap besi. kalau la kena kat najib, ada tak korang bagi alasan video itu besi? tu isu dgn ZZ tu..takde bukti takde habuk pun..sampai la ni korang cerita. tak malu ke wei?

    fikir majukan negara konon..so? pilih tukang ngentot bini org jadi pemimpin? baghal betol!

    BalasPadam
  7. Lama betul dh bertahun ura2 video nih tapi tak keluar2 pun. Owhh mungkin dlm final editing kot, nak cek betul2 bayang2 tu kasi real sikit. Pelakon berjawatan tetap yg seiras dah ada so apa ada hal nak buat filem keduaa...vidcam chua soi lek tahun 2003 yg outdated tu pun ada suara, tapi vid anwar 2011 yg siap ada 4 angle camera tu xde la pulak. muka seiras tp mungkin suara lain. mungkin belum sempat pakar audio edit di recruit, depa ni dah tak sabar2 nak publishkan. tapi 'terbitan' filem terbaru ni mungkin ada suara la kot baru boleh menang award hehehe...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online