BREAKING NEWS

HOT!! Remaja melayu bertudung bangga tiada DARA di laman sosial..


Terkedu gua dibuatnya beb bila baca pengakuan anak gadis melayu bertudung ni didalam sebuah forum.. Selamba je dia mengaku tak ada DARA dan BANGGA dengan apa yang berlaku..

Lepas tu, siap berterima kasih lagi pada boifren dia yang bertanggung jawab 'mengambil' DARA miliknya sebelum ni.. Ishhhh..., apa nak jadi niii??

Betullah macam kata satu penceramah agama yang pernah gua dengar sebelum ni (bukan ostad Pas yee).., pompuan-pompuan diakhir zaman ni dah semakin hilang sifat malu yang menjadi perisai diantara dorang dan maksiat..

Pasal tu lah kita boleh tengok banyak pompuan melayu sekarang ni yang tak kisah bila dorang terjebak dengan salahlaku moral.. Siap boleh bangga lagi tauu..

Cuba korang bayangkan.., dah 'kehilangan' dara tu satu hal.., yang remaja tu buat announcement kat laman sosial tu apa kejadahnya pulak? Nak cepat popular ke?

So dalam perkara ni kita nak salahkan sapa beb? Salahkan mak bapak? Salahkan masyarakat? Salahkan Najib dan isteri beliau? Atau salahkan artis yang suka dedah sini sana?

Jangan pulak korang salahkan Pas atau Pok Nik pulak ye.. Pas dan Pok Nik tu maksum tauu.. Tak percaya tanya DAPigs...

Salahkan Anwar takpa sebab anak Pak Berahim tu pun tak malu bila ada skandal liwat dan ada video tengah main dengan pelacur cina.. Huhuhuhu...

4 ulasan :

  1. Empunya diri sudah respond menyatakan bahawa twitter nya telah di ceroboh.

    BalasPadam
  2. anon 2:07...

    bab2 camnie le patut disiasat...sama ada benar laman twitter nye diceroboh...atau hanya alasan semata-mata...

    BalasPadam
  3. hm.. kalau kena ceroboh sekalipun, xkan sg penceroboh tau apa yg tersecret mcm tu.. kalau tuan punya dri yg dedah kan.. alasan mcm budak x sekolah.. nampak sgt xde akai nya..

    BalasPadam
  4. kalau bijak takpe nak bangga.. english lingkup. dasar budak tak betol. benci!!!!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online