BREAKING NEWS

Setpol Zambry Kadir rasmi konsert tajaan syarikat arak???


Gamaknya dah tak ada pemimpin bukan Islam BN lain ke yang boleh rasmikan Konsert Amal "TIGER" di Perak tu hah? Kenapa Setpol MB Perak yang berbangsa melayu dan beragama Islam tu pulak pi rasmi majlis anjuran jenama arak?

Nanti ada la alasan kononnya dia cuma rasmi je, bukannya minum... Dan confirm nanti ada yang akan kata, rasmi tak salah, cuma minum je yang diharamkan..

Memang sangat bebal lah kalau ada yang bagi jawapan macam tu beb.. Pasal dalam kitab dah kata, hatta tukang bukak tutup botol arak pun salah sebab dikira bersubahat..

So gua tak peduli.., orang kerajaan kalau buat salah pun terpaksa kita belasah jugak beb.. Nasihat gua pada Setpol tu, lain kali sensitif sikit pasal hal-hal macam ni.. Jangan buat benda yang boleh bagi malu majikan!

1 ulasan :

  1. Cerita camni takyahlah nak diglamorkan sgt. Kitab per? Quran ke? atau kitab ulama jadul (jaman dulu). Islam patutnya sejagat atau universal. Selalu sangat dengar ceramah.. kita.. kita... kita orang Islam bersaudara... yang 5.5 bilion manusia lain tu bukan umat Allah kerr??

    Tulah.. orang beriman ni sebenarnya dah ragu2, munafik dan syirik semuanya. Beriman hanya satu, kepada Yang Maha Esa. Kenapa sampai enam. Adalah syirik beriman kepada nabi. Kena terang dalam hati itu hanya beriman (percaya) bahawa nabi itu hanya makhluk Allah membawa berita-berita dari Allah bukan memuja secara melampau.

    Dek selalu baca entah apa kitab sampai anjing pun susah nak hidup dan dibela oleh orang Islam. Menghina ciptaan Yang Maha Pencipta. Antara anjing dan manusia siapa yang memusnahkan dunia ini? Anjing itu lebih mulia dari kebanyakan orang beriman. Orang beriman masih ragu tantang amalnya, berkira2 dengan Allah tentang amalnya. 10 kali, 1000 kali pahala. Keredhaan Allah melebihi segala pahala. Janganlah menghina ciptaan Allah, termasuk pengilang dan pengusaha tiger beer..

    Macam manalah orang yang tidak percaya hendak menyayangi Islam. Lihatlah Islam dikeji di seluruh dunia kerana kefahaman yang sebegini, yang ingin menandingi taliban.

    Sedarlah, Allah itu Maha Pengasih dan Maha Penyayang. Anda menghina agama Allah yang terakhir dan akan berakhir.

    TIADA IMAM MAHADI!!!! BOHONG!!!(mb)

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online