BREAKING NEWS

TERKINI!!!! Penyokong Kelantan HINA pasukan ATM..

Cuba korang tengok printscreen twitter sorang mangkuk ayun ni.. Dia pertikai kenapa pasukan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) terlibat dengan Liga bolasepak Malaysia..

Mamat tu jugak pertikai pasal kononnya cukai dia digunakan untuk bayar gaji ATM sedangkan pasukan keselamatan negara tu dibenarkan pulak main bola..

Kata mamat tu, dia bayar cukai supaya ATM jaga keselamatan negara, bukannya untuk main bola.. Poyo betul mamat tu kann? Macam dia sorang je pulak yang bayar cukai..

Ntah betul ke tidak mamat tu bayar cukai beb.. Silap-silap, kencing je kuat beb..

Bagi gua, ATM memang dah banyak berjasa pada rakyat Malaysia.. Sedang kita sedap tidur dan berjalan sini-sana dengan aman, anggota ATM tabah bertugas mengawal keselamatan negara..

Bukan tu je beb.., ATM juga banyak terlibat dalam kegiatan khidmat masyarakat yang ramai orang tak tahu..

Pasal tu lah gua kata mamat yang bising pasal pasukan bolasepak ATM tu memang seorang yang poyo dan mangkuk hayun..

Mamat tu kalau nak sokong Kelantan sekalipun, sokong je lah.. Tak payahlah nak pertikai pasukan ATM beb...

Nasihat gua pada mamat tu.., jangan tunjuk sangat kebodohan diri walaupun memang sejak azali lagi lu dah kurang cerdik!!


p/s: Menang atau kalah, gua tetap sokong ATM.. Hidup ATM!!!!

9 ulasan :

  1. Ntahnyer....pada fanatik kelantan tolongla jaga tingkah laku dan ayat yg kuar dari mulut anda...jgn hny krn BOLA sgl sumpah seranah , maki hamun smp ketahap RIMBA pon kuar...

    Dan tolongla blaja menerima kekalahan...xkena dgn ati terus ngamok ,,bakar sana sini...

    BalasPadam
  2. Meh bukti kt aku mangkuk ayun bepe byk cukai kau byr natang berok mu

    BalasPadam
  3. betul ke orang pas baya cukai?

    BalasPadam
  4. musim depan suruh player kelantan pakai sluar panjang.... mana boleh nampak lutut.. haram

    BalasPadam
  5. kerana bola.....yg lutut keluar pun boleh dimaafkan....habis berduyun2 turun dr serambi Mekah kononnya

    BalasPadam
  6. Selangor kalah dgn Kelantan. Jd aku pon sokong ATM. Tapi kalah gak. hahaha (Marteloto tak dapat score 2 chance last minute, bengang giler!) Tahniah juara Kelantan pon main best. Tapi len kali harap Mat Yo jangan main bangsat la (pura-pura sakit). Macam siot. Rasa nak sepak pun ada.

    BalasPadam
  7. dia dengki 2...

    BalasPadam
  8. mat yo pun dah xde hati nak main dgn kelantan dah....huhuhu

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online