BREAKING NEWS

Ostazah Aishah terkilan tak ada tawaran berlakon..

Ostazah Aishah yang semakin tenggelam popularitinya dalam Pas kerana kemunculan Ostazah Abby, meluahkan rasa rugi sekiranya tidak menggunakan peluang untuk berdakwah di pentas PAS bagi mendekatkan masyarakat dengan agama.

“Ada orang tanya kepada saya mengapa tidak berdakwah sahaja dan bukan terbabit dalam politik kalau betul-betul hendak menjadi pendakwah.

“Saya beritahu kalau berdakwah sahaja tanpa ada kuasa politik tentunya suruhan agama tidak dapat dilaksanakan dengan lebih berkesan.

“Jadi tidak salah PAS menggunakan artis yang berhijrah untuk menarik minat orang ramai yang berbagai. Saya juga guna bakat dan kebolehan yang ada untuk menarik masyarakat datang mendengar ceramah," katanya pada ceramah di Dataran Safa Marwah di sini malam tadi.

Wan Aishah yang susur galur sebelah nenek lelaki yang berasal dari Bunut Payong Kota Bharu memberitahu sejak terbabit dengan PAS, beliau terus dihalang mencari rezeki seperti dilakukan sebelum ini biar pun ada kelayakan.

“Seolah-olah mereka bertanya sekarang awak sokong pihak mana dan bukannya memberi pertimbangan kepada kelayakan yang ada pada seseorang.

“Saya percaya orang Melayu kekal tidak berubah biar pun negara sudah 55 tahun merdeka selagi masih diberi peluang Umno menerajui negara. Jadi sekarang kita perlu lakukan perubahan segera,” katanya.


p/s: Aishah dah mula cemburu pasal program ceramah Pas semuanya dapat kat Abby.. Maklumlah.., Abby tu kan lebih cun dan "seksi" dari beliau... Hahahahaha...

4 ulasan :

  1. Esah, Esah.... bukankah kau sedang berlakon di atas pentas PAS sekarang ni!!. Jangan salahkan sesiapa, kamu yang memilih untuk bersama PAS. PAS tu hanyalah sebuah parti politik bukannya agama. You are just making a fool and a clown out of yourself.

    BalasPadam
  2. Saham Mak Esah dalam PAS kian menjunam ...ada yg lebih manje dan gedik yg lebih menarik prhatian lobai2 PAS...

    Nak balik kepangkal jalan malu sbb arituh dah kaw kaw nyer kutok...jalan terakhir SALAHKN UMNO saje laaaaaaaa.......

    ooo dunia ini penoh kepalsuan...xgitu mak esah..

    BalasPadam
  3. ini pmpn sundal yg x laku

    BalasPadam
  4. hati dan mulut camtu...saper nak panggil

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online