BREAKING NEWS

Mat Sabu kena belasah di Penang.. Kesiannnn...


Semalam gua dapat berita bahawa Mat Sabu telah dipukul oleh beberapa orang lelaki ketika makan bersama pegawai penguatkuasa MPPP di sebuah kedai nasi kandar..

Motif sebenar kumpulan yang serang Timbalan Presiden Pas tu masih belum diketahui, tapi dipercayai akibat tindakan Mat Sabu masuk campur didalam sebuah pertelingkahan tempatan..

Menurut sumber, ada diantara pegawai peguatkuasa terbabit pernah menjalankan operasi merampas barangan beberapa penjaja dikawasan berkenaan..

Dan ketika kekecohan, Mat Sabu kononnya nak tunjuk hero dengan cuba meleraikan pertelingkahan terbabit.. Last-last.., dia sendiri kena belasah beb...

Gua tak tahu samada Mat Sabu cedera teruk atau tak dalam kejadian semalam.. Dan sampai sekarang ni tak ada langsung laporan Polis dibuat oleh Mat Sabu..

Pelik juga kann.., kenapa Mat Sabu tak nak buat laporan Polis jika betul dia tak bersalah dalam serangan lelaki-lelaki terbabit?

Adakah Mat Sabu malu pada pihak Polis yang sebelum ni dia labelkan sebagai talibarut kerajaan? Atau Mat Sabu malu kalau rakyat seluruh negara tahu bahawa dia kena pukul di Penang?

Apapun, kita tunggu lepas ni sama ada perkara ni akan didedahkan dalam media..

Cuma satu je gua nak kata pada Mat Sabu... 'PADAN MUKA LU!!!!'

Semua ni jelas menunjukkan rakyat dah tak suka pada Mat Sabu.. Ye lah.., sapa lah nak suka pada pemuja komunis beb...


4 ulasan :

  1. bukan kene pukul kot.. tapi jatuh motor lg...

    BalasPadam
  2. kalo betul muahahahahaha PADAN MUKA !

    BalasPadam
  3. Pelik juga kann.., kenapa Mat Sabu tak nak buat laporan Polis jika betul dia tak bersalah dalam serangan lelaki-lelaki terbabit?

    ---------------------------------------------

    buat apa nak buat laporan polis...baik buat aduan kat Unit Amal PAS kan...sebab geng2 unit amal tu bukan talibarut kerajaan....hehehehe...

    BalasPadam
  4. mampos pun baik la...cibai

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online