Gambar NoraDanish bercium mulut dengan 'lelaki' tersebar...

Posted by MPP On Selasa, 9 Oktober 2012 2 comments

Perghhh... Sapa lah lelaki bertuah yang dapat ciuman dari Nora danish ni beb..? Alangkah bahagianya kalau gua yang berada ditempat tu..

Dan gua yakin.., ramai jantan-jantan kabaret diluar sana yang sependapat dengan gua..

Sapalah yang tak mau dicium oleh Nora danish beb.. Tengok Nora senyum pun dah boleh membuatkan hidung berdarah.., inikan pulak dapat ciuman beb..

So.., gua harap semua peminat-peminat artis cun ni bersabar ye... Yang penting, doakanlah kebahagiaan Nora dan 'lelaki' pujaannya tu..

Biarlah dorang bahagia hingga ke akhir hayat ye... Aminnnn....

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l



2 comments:

ROJAK berkata...

apala sangat 'lelaki' tu..cium rojaklah hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Wakakak

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online