BREAKING NEWS

HOT!!! Ostazah Abby 'HINA' sifat pemaaf Nabi...


Nampaknya Ostazah pujaan puak-puak Pas ni kembali meroyan dalam Twitter.. Kali ni, Abby hina sifat pemaaf yang ada pada Nabi SAW..

Korang boleh tengok sendiri tulisan Abby dalam laman twitter dia tu.. Abby kata, Nabi pernah tak maafkan musuh sampai ke akhir hayat..

Betul ke Nabi SAW ada buat macam tu beb? Yang gua tahu, Nabi kita mempunyai akhlak terpuji dan baginda juga adalah seorang insan mulia yang sanggup memaafkan kesalahan orang lain...

Takkan Abby tak tahu pasal sifat mulia Nabi SAW ni? Takkan Abby tak belajar semua sifat terpuji Rasulullah masa disekolah dulu?

Dalam satu hadis yang diriwayatkan oleh Muslim.., Aisyah r.a pernah menyatakan:

“Rasulullah SAW tidak pernah memukul sesiapa pun, tidak juga kepada isteri dan pembantu Baginda, kecuali dalam berperang di jalan Allah. Dan dia tidak pernah membalas sedikitpun kepada seseorang yang menyakiti hatinya, kecuali dalam hal larangan Allah.”

Hadis diatas membuktikan bahawa Nabi SAW mempunyai sifat pemaaf yang paling tinggi.. Takkan ostad-ostad dalam Pas tak maklumkan pasal ni pada Abby?

Nampak sangat Ostazah Abby tu main hentam je bila keluarkan setiap kenyataan tanpa memiliki banyak ilmu tentang agama!! Itupun Pas bayar ribu-ribu untuk ceramah dipentas dorang..

Bodoh punya Pas!!!

4 ulasan :

  1. Ostazah gersang nih trlalu TAKSUB dan UJUB dgn parti dan diri sendiri shinggakn dia merasakn yg hny pendapat dia dan puak dia shj yg betol dan vey2 Islamik....

    Kalo nak berubah ke jalan Allah ,bergurula dgn ulamak yg tulen bkn dgn ulamak politik..hah ginila jadinya...makin hari makin nampak kesesatan dan kebodohan dia...

    BalasPadam
  2. KIAMAT SUDAH DEKAT!!!
    Ada ulamak mee segera yg sesat lagi menyesatkan!!!

    BalasPadam
  3. Bagus laa tuu.....biarkan dia terus bercakap.
    Supaya lebih banyak kesilapannya terdedah. Pas jugak yang akan menerima bahananya!

    BalasPadam
  4. mangkuk!bodoh mantul2.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online