BREAKING NEWS

HOT VIDEO!!! Abby dedah ramai artis tak sembahyang..

Apabila Abby mengatakan dalam dunia seninya nak bersolat pun rasa malu-malu dan terpaksa bersolat didalam bilik, gambaran umum akan membayangkan bahawa kesemua artis itu adalah buruk sebagaimana yang diperkatakan oleh Abby..

Apakah kata-katanya itu mampu untuk menarik rakan-rakannya pada jalan yang lebih baik?

Kalaulah Abby benar-benar ikhlas bukan macam tu cara yang diajar oleh Islam, itu cara PAS, cara yang hanya nak memburukkan orang dan akan menjauhkan orang dengan Islam.

Dalam 20-30 orang artis pada sesuatu masa, Abby memberitahu hanya beliau seorang sahaja yang bersolat, rupanya artis kat Malaysia ni semuanya jahat-jahat lah ya..Kesian...

"Boleh tak berhenti sekejap saya nak sembahyang, saya beritahu pada 20 - 30 kawan-kawan artis yang beragama Islam, jadi dia pun berhenti, dan seorang tu saya malaslah nak sebut nama siapa, yang lelaki tu, tapi dia dajal dengan saya sebelum ini, dia kata 'ok kita kena berhenti sekejap Abby nak sembahyang', laaa.. Abby jer". kata Abby.

Rujuk pada rakaman video dibawah.



Sumber GelombangKick..

3 ulasan :

  1. ini bukan caranya utk menyedarkan org yg lalai dlm solat..cara abby ni cuma nk menunjuk²..abby da jd riak..berceramahlah dgn mengajak kebaikan..bukannya dgn mendedahkan keburukan..
    lps ni abby ceritala yg ada artis yg bercuti keluar negara dgn pasangan pulak..!

    BalasPadam
  2. wah..nie le kebaikan yg nak ditunjukkan oleh ostazah glamour PAS nie ek...agak nye dah sempurna sangat le solat nye tu...

    BalasPadam
  3. walauapa pun yang dikatakan dan ada yang tersinggung fikirkan yang positif dunia artis yang melibatkan orang islam mesti membetulkan keadaan yang mengikut batas agama

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online