BREAKING NEWS

Gambar HOT Bunga Citra Lestari BERBIKINI bersama suami..


Lama tak dengar pasal pelakon Ashraf Sinclair yang kawin dengan pelakon cun Indonesia, Bunga Citra Lestari (BCL) tu kann.. Ada khabar angin kata rumahtangga dorang bergoyang sebab orang ketiga.. Bila gua check, semua tu sekadar khabar angin je beb..

Ashraf dengan bini dia tu sekarang ni bahagia berdua dan sedang berusaha untuk menimang cahayamata.. Ye lahh.., dah berapa lama kawin tapi still tak ada anak..

So.., baru-baru ni pasangan sensasi tu bercuti di kepulauan Maladewa.. Korang tahu tak kat mana kepulauan Maladewa tu beb? Sebenarnya Maladewa tu adalah ganti nama bagi Kepulauan Maldives.. Hehehehe..

Yang bestnya.., gambar-gambar seksi BCL yang hanya berbikini tu dimuatnaik kedalam fesbuk dorang.. Korang jangan pulak marah pasal Ashraf pun tak kisah bila bini dia pakai bikini beb...

Apapun, semoga pasangan ni berbahagia hingga ke anak cucu.. Seksi atau tak BCL tu, biar laki dia je yang ajar.. Sapalah kita ni untuk ajar bini orang ye tak...? Peace!!








26 ulasan :

  1. Wow! Western style! Ustazah Abby kena bagi tarbiah pada dua orang ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bgus... biar diorang sdar skit...

      Padam
  2. dah tak cun la CBL ni, londeh sana sini ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan bilang ngomong begitu

      Padam
  3. Balasan
    1. wow ka

      wow.

      Padam
    2. Nk jgak ke??? Jom2

      Padam
  4. jeles la korang tu.taubla bini korang gemok hitam,x cantik klubpakai bikini.dan yg pmpn mengata tu sbnrnya korangvpn nak kan tp bdn korang gemuk.hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bknnya jelez tp mnykitkn pndngan mta lhA.. nie dk ngutuk2 orng gmuk n htam dh rsa dri tu prfect sngt ka?? Lain kli crmin dri tu dlu lpas tu bru ngutuk orng... bkn apa tkut trmna btng hdung sndri... mlu sjAaaaaaaaaaaasa

      Padam
  5. nak jugak mcm tu..nak..nak...yum..yum...

    BalasPadam
  6. Bcl ni orang ape!islam ke kafir.Husben dia tu bdoh plak kasi bini pakai macam tu sebenanye dua-dua bdh kot

    BalasPadam
    Balasan
    1. klu kafir apa masalah nya?klu islam ko peduli apa?org Indonesia kan x kisah naked..dunia modern

      Padam
  7. hoy...hoy ya hoy....mari kita semua,gmbira...

    BalasPadam
  8. Tu hak diorang wat pe nk mngampu haiiiiiiissss mnyampah betol la

    BalasPadam
  9. Agak agak boleh lawan kak ton tak?? "KAK TON COMEY TAK?"

    BalasPadam
  10. Pe seksi giler

    BalasPadam
  11. Bener bodoh dua"y,aurat ko d liatn sma orang lain

    BalasPadam
  12. Kuarang hot, post yg bugil dong....

    BalasPadam
  13. Perhh mmng seksi... tp klu brbikini lbih baik bgel je kn... biar nmpk suma.. dh alang2 nmpk biar nmpk suma truz...

    BalasPadam
  14. Pakat2 berkongsi dosa,,tuan badan,, Tukang. Sebar,, Tukang tengok... Dosa pling banyak Dan xkan ptus sampai dlm kubur,, si pelaku. Dan sipenyebar,,

    BalasPadam
  15. terlalu seksi sampai kelihatan aurat ! bikin dosa aja

    BalasPadam
  16. jangan so munafik jadi orang tengok kita pnya badan sdri kaya ta pnya dosa zeeeeee,,,,,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak sah lah urus orang,urus dri sndri je lah,,kau orang tu dah bnyak bgos kah,,,

      Padam
  17. macam tu lah kalau banyak duit..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online