BREAKING NEWS

BERITA TERKINI!!! Bayaran TOL DIMANSUHKAN di Penang...


Menurut sumber dalaman Pakatan di Penang, Ah Beng akan mansuhkan TOL di Sg Nyiur kalau DAP menang sekali lagi di negeri ni pada PRU13 nanti..

TOL di Jambatan Penang juga katanya akan dikurangkan sebanyak 80 peratus dari harga sekarang.. Itulah antara kandungan manifesto DAP untuk PRU13 nanti..

Dan kalau rakyat negeri ni nak semua tu jadi kenyataan, dorang kena pastikan bahawa DAP masih kekal perintah Penang dan Ah Beng tetap kekal jadi Ketua Menteri..

Pada PRU12 dulu, Ah Beng dah janji untuk hapuskan TOL di jalan tersebut, tapi sampai sekarang walaupun dah nak habis penggal, Ah Beng dan kerajaan DAP Penang masih tak mampu tunaikan janji dorang..

Cina-cina kiasu dan juga melayu-melayu buta perut yang bagi undi pada Ah Beng pada PRU12 lalu melopong sampai sekarang..

Ye lah.., kononnya Ah beng dan DAP mampu hapuskan TOL Sg Nyiur beb.., tapi rupanya kena kencing dengan apek Melaka tu..

Alasan yang diberi oleh Ah Beng dan DAP ialah, manifesto PRU12 tu bukanlah perjanjian.. Sama lah macam kata Khalid Gagap mengenai janji air percuma di Selangor beb..

SHAH ALAM 29 Ogos – Manifesto parti pembangkang pada Pilihan Raya Umum Ke-12 yang menjanjikan bekalan air kegunaan domestik secara percuma sebanyak 20 meter padu pertama setiap bulan tanpa menyatakan syarat pengguna mesti menggunakan meter individu, adalah ‘bukan satu perjanjian’.

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengemukakan alasan itu bagi menepis kritikan pelbagai pihak yang mempertikaikan keengganan pentadbiran kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor memberikan kemudahan air percuma kepada ratusan ribu penghuni pangsapuri dan kondominium atas alasan mereka masih menggunakan meter air pukal.

So.., tak jadi satu kesalahan lah kalau TOL Percuma dalam manifesto DAP pada PRU12 tak ditunaikan.. Pandai tak Ah Beng?? Bodoh tak penyokong Pakatan laknatullah?

Jadi korang kena sedar.., Manifesto Pakatan tu bukanlah satu perjanjian.. Manifesto tu cumalah untuk suka-suka je beb..

Hanya orang tak berakal dan bahlol je yang percaya pada Manifesto suka-suka yang puak-puak kelentong rakyat tu hasilkan...

Gua terfikir.., apa rasanya puak-puak Pakatan bila kena kencing dengan cina kiasu lidah biawak tu hah? Mesti rasa suam-suam dan hancing satu badan kannnn... Hahahahaha...

Bodoh punya puak penjilat Pakatan!!!!

2 ulasan :

  1. Cina tetap Cina...mana ada Cina mau rugi !!....hangpa pangkah laaa lagi DAP naaaaaa !!

    BalasPadam
  2. org2 melayu yg mjadi penjilat tegar kaki DAP kafir harbi nih mmg bodoh piang. mmg keturunan suka dijajah dan dipijak kot

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online