BREAKING NEWS

Sorang lagi pelakon MASUK PAS???


Betul ke pelakon ni dah masuk Pas? Menurut beberapa cerita yang disebarkan dalam Fesbuk, pelakon drama ni dah masuk Pas dan sering dilihat hadir ke beberapa program Pas..

Gambar diatas tu menunjukkan pelakon terbabit bergambar bersama Dr Raja Iskandar Al-Hiss, Naib Ketua Pemuda PAS Malaysia. Ini dijadikan asas untuk puak-puak penyokong Pakatan mendakwa pelakon ni dah masuk Pas..

Gua tak tahu lah sejauh mana kebenaran berita ni, tapi bak kata pepatah.., kalau tak ada angin, takkan pokok akan bergoyang beb..

Kecualilah pokok tersebut digoyang oleh pencacai-pencacai Anwar Ibrahim dan Pok Nik Ajis kann...

So..., kalau betul pelakon diatas tu dah masuk Pas.., gua nak ucapkan 'selamat datang' ke dunia politik.. Dan gua harap beliau akan 'perolehi' syorga Pok Nik seperti yang selalu diwar-warkan tu..

Cuma gua nak tahu satu je.., berapa banyak Pas bayar untuk pelakon ni masuk Pas? Kalau Ostazah Abby kononnya dibayar RM2 ribu sekali berceramah, takkan pelakon lelaki tu free je kot?

2 ulasan :

  1. hahahaha....sorang lagi...suma pakat lari dah wooo...mana org nak duduk dlm parti yg serba serbi menipu....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online