BREAKING NEWS

Nasharuddin Mat Isa patut jadi Presiden PAS..

Dengan keputusan Majlis Syura PAS untuk tak ambil sebarang tindakan pada Nasharuddin Mat Isa, ini bermakna bahawa Majlis Syura menyokong penuh bekas Timbalan Presiden Pas tersebut..

Korang kena ingat, Nasharuddin didesak supaya dikenakan hukuman diatas sebab beliau mengkritik Karpal Singh yang menolak hukum Hudud..

Nasharuddin juga didesak supaya dihukum kerana ada hubungan baik dengan Najib serta beberapa pimpinan Umno yang lain..

Tapi kenapa Majlis Syura menolak untuk hukum Nasha? Dan kenapa Majlis Syura Pas langsung tak bincangkan pasal perangai Nasha tu dalam mesyuarat dorang semalam?

Jawapannya senang je beb.., gua rasa Majlis Syura Pas pun setuju Nasharuddin kritik Karpal Singh.. Majlis Syura Pas pun setuju Nasharuddin baik dengan beberapa pemimpin tertinggi negara..

Dan yang paling penting.., Hadi Awang selaku Presiden Pas sendiri pun seolah-olah ada pendirian yang sama dengan Nasharuddin.. Cuma Hadi Awang takut untuk nyatakannya secara terbuka..

Didalam mesyuarat Majlis Syura semalam.., semuanya dah terbukti.. Nasharuddin Mat Isa ada pengaruh besar dalam Pas..

Nasharuddin Mat Isa disokong kuat oleh golongan ulamak.., dan bekas Timbalan Presiden tu dapat 'restu' dari Hadi Awang sendiri..

Gua nampak.., ada silent majoriti dalam Pas yang setuju dengan idea Kerajaan Perpaduan yang selama ni dipelopori oleh Nasha.. Cuma dorang semua tak berani nak tunjuk didepan umum..

Dan dengan keputusan Majlis Syura tersebut, nampaknya ada banyak pihak dalam Pas tak suka dengan DAP... Cuma Nik Aziz dan mat Sabu je yang sanggup jilat kerandut telor puak kafir harbi tersebut demi kuasa..

So.., pada pandangan peribadi gua.., Nasharuddin lebih layak jadi Presiden Pas seandainya Hadi Awang letak jawatan..

Mana ada pemimpin Pas yang konsisten perjuangkan Islam seperti Nasharuddin? Nak harapkan Mat Sabu.., jadi kaldai komunis boleh la mangkuk ayun tu beb.. Hahahahaha...

1 ulasan :

  1. PAS ialah parti fanatik agama ! Jika negara ini diperintahnya pasti akan menjadi negara Afghanistan semasa pemerintahan Taliban

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online