BREAKING NEWS

HOT SKANDAL!!! Lagi gambar panas didedahkan..


Selepas gua dedahkan gambar seorang amoi cun yang memegang gelas Beer dan seorang VVIP politik yang berimej 'islamik' dan juga berperwatakan warak diblog MPP ni, ramai yang mula meneka-neka siapakah sebenarnya individu tersebut..

Blog sahabat gua MyMassa meneka bahawa individu tersebut adalah Salleh Man atau Mat Sabu.. Blog Flyingkick dan blog Rezab Tanah Melayu agak bahawa Lim Ah Beng dalam gambar tersebut..

Manakala blogger termacho Penang Dr MiM dan blogger 6pax Empayar Pemuda pulak main playsafe kononnya dorang tak dapat meneka individu yang dimaksudkan..

Yang paling menarik, dalam Fesbuk ramai yang kata Abang Mansor merupakan orang disebelah amoi cun tersebut.. Tak kurang jugak yang teka nama Nuar Berahi..

Macam mana pun.., gua tak kata tekaan dorang tu salah.., dan gua juga tak kata betul.. Gua cuma boleh kata semua nama yang disebutkan oleh dorang adalah VVIP politik di Penang ni beb..


Dan segala kemungkinan memang ada untuk individu-individu diatas dikaitkan dengan amoi cun tu..

Tapi satu perkara je yang gua nak highlight kan.., VVIP tu memang berimej 'islamik' dan 'alim'.. Dia juga berperwatakan warak hinggakan disayangi oleh semua penyokong-penyokong dia..

Sebab itulah ramai yang tak akan percaya bahawa individu tu terbabit dengan minuman keras dan juga bergambar dengan amoi cun yang mempunyai skandal menawarkan khidmat seks..

Ye lah kann.., orang alim dan juga dilantik sebagai 'pemimpin agama' macam tu takkanlah boleh bersubahat didalam hal-hal dosa kann..

Jangankan kata Islam.., dalam mana-mana agama sekalipun menegaskan bahawa arak itu adalah bahan terlarang.. tambah la kalau berkepit dengan amoi yang diketahui mempunyai dakwaan salah laku moral..

So.., inilah yang dinamakan HIPOKRIT beb.. Depan rakyat dia berlakon alim dan warak.., tapi dibelakang rupanya sebaliknya.. Itu pun masih ramai yang terpedaya.. Kesiann...



p/s: Apakah kaitan amoi tersebut dengan ChinaDoll dalam video Nuar? Nanti kita sambung ye...

3 ulasan :

  1. urmm...x pyah sambongla! senggal punye blog..

    BalasPadam
  2. Ini kena siasat Ah Beng cepat kerahkan CAT untuk buat siasatan (CAT bermaana Corky, Arrogant Tokong)

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online