HOT SKANDAL!!! Siapakah VVIP disebelah amoi cun ni?

Posted by MPP On Jumaat, 28 September 2012 11 comments

Dalam gambar diatas tu ada sorang amoi cun.., disebelahnya pulak ada sorang VVIP di Penang.. Dan yang paling menarik, ditangan amoi cun tu ada segelas besar BEER..

Walawehh.., selalunya beer macam tu hanya boleh didapati dikelab-kelab malam ataupun PUB.. Adakah VVIP tersebut pengunjung setia Nite Club atau Pub?

Kalau betul, selama ni VVIP tersebut yang selalu dikaitkan dengan imej 'islamik' dan juga 'beperwatakan warak' tersebut memang terbukti hipokrit..

Depan rakyat dia main wayang tunjuk baik dan berlagak 'alim'.. Tapi rupanya, VVIP tu terjebak dengan maksiat!!

Gua dah check.., amoi dalam gambar diatas tu dilaporkan terlibat dalam aktiviti menawarkan seks servis kepada lelaki-lelaki yang dahagakan belaian manja..

So.., apakah kaitan VVIP tu dengan amoi cun tersebut? Adakah dia sekadar teman minum-minum.., ataupun teman tapi mesra? Mesra macam mana? Korang sendiri fikirlah beb... Hahahaha...


p/s: Ada lagi gambar yang bakal menyusul selepas ni..

11 comments:

aboudiabydoo berkata...

Terbaru dari Pilihanraya Semula 2 Kerusi di Kampus UM!
Pro-BN menang di UM!

Anak Lenggong berkata...

Bro..kesian laa sikit kat VVIP tu nanti kena baling ngan kerusi la pulak..dulu baru kena cakar sikit je dah kelentong kata kesan daripada jatuh..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ingat PR ingat sex.
Ingat pemimpin2 PR, ingat kaki betina.
Ingat penganut2 PR, ingat lembu... ahaks!

Tanpa Nama berkata...

Salah tu...ingat Lembu shahrizat:)

Tanpa Nama berkata...

Nnti ape puak PKR, PAS kate. Eleh UMNO BN pun same.
Sbb dia orng bodo mcm lembu.

Tanpa Nama berkata...

Liwat tetap liwat.Hidop Al-Juburit!!!!!

Tanpa Nama berkata...

mcm nizar meroyan je

manjung berkata...

daripada raut wajahnya yang angkuh dan bongkak tu di campur dengan bodoh sombongnya aku dah dapat agak dah dia ialah anak kepada Lim Lan Cauuuuuuu

Tanpa Nama berkata...

YANG SEBETULNYA,INGAT UMNO/BN...INGAT LEMBU,INGATUMNO/BN INGAT KPL SLAM,SUKHOI,BOM C-4,CINCIN. INGAT UMNO/BN INGAT P.DICKSON, INGATAN DULU KINI DAN SELAMA-LAMANYA YG CUKUP SINONIM ADALAH INGAT UMNO/BN INGAT BARANG NAIK..BYE....JANGAN MARAHHHHH...............

Tanpa Nama berkata...

anon 6:19...kitorang tak marah sbnor nye eh...tp tak tahan bila korang meroyan tak tentu hal..

Tanpa Nama berkata...

Ingat umno dan bn, ingat rais yatim (mangsa budak sekolah tu kena masuk pemulihan, cina yang back up bukak tu pulak masuk isa) ,ingatkan Najib (nasib ade isa samad, gulung dalam tilam bawak keluar). Ingat juga chua soi lek. Hahaha, sama celaka macam penganutnya

Catat Ulasan

Media Online

Share

MPP Online