BREAKING NEWS

HOT!!! Gambar SAFEE SALI di Majlis PKR Shah Alam..

Gua dimaklumkan, penyerang skuad Harimau Malaya dan juga Kelab Pelita Jaya, Safee Sali turut memeriahkan Program Raya anjuran KeAdilan di Batu 3 Shah Alam baru-baru ni..

Gua tak tahulah sama ada Safee Sali tu dah jadi ahli PKR, atau pun sekadar menerima jemputan ke Program parti pemuja Anwar tersebut..

Tapi, gua yakin kehadiran Safee Sali tu akan memberikan persepsi bahawa beliau menyokong PKR dan juga Anwar Ibrahim..

Gua juga difahamkan, pengurus Safee merupakan penyokong kuat KeAdilan dan juga bekas Ketua Cabang KeAdilan.. Jadi tak heranlah kalau Safee Sali dijemput ke program PKR tu beb..

Apapun.., negara ni adalah negara demokrasi.. Setiap rakyat berhak memilih untuk join mana-mana parti politik yang ada kerana politik tu bukanlah agama..

Namun.., setiap individu haruslah sedar diri dan tahu berterimakasih.. Kalau dah selama ni segala kemudahan dan bantuan disediakan oleh kerajaan.., apa kejadahnya alasan kita untuk sokong Anwar dan Pakatan?

Apa jasa Anwar, Pok Nik, Hadi, Kit Siang, Karpal dan Guan Eng pada kita..., keluarga kita.., dan juga masyarakat sekeliling?

So.., gua tak kisah kalau betul sekalipun Safee Sali nak sokong Anwar dan PKR.. Cuma beliau kena ingat jasa-jasa pihak kerajaan BN yang membolehkan beliau berjaya macam sekarang.. Peace!!!

7 ulasan :

  1. Aku sokong BN....

    BalasPadam
  2. Tak apa...nanti keluarkan laa kat tv3 yang ahli ahli pkr berbondong bondong keluar dari pkr...

    BalasPadam
  3. suma pakat2 join pakatan...tinggal la lu sorang mati berangan....huhuhu....kesian

    BalasPadam
  4. safee sali dari dulu dia orang-orang anwar...so sekarang dia sendiri nak alihkan kerajaan yang sudah lapok, orang2 muda sekarang pun banyak dah buka mata,kerana kerajaan bn banyak sangat main duit rakyat.so apa nak herankan...so kita sokong je pakatan untuk jatuhkan kerajaan bn yang penuh dari rasuah.

    BalasPadam
  5. ramai artis-artis dah ambik keputusan untuk sokong kerajaan pakatan...diorang sendiri pun tahu yang kerajaan bn penuh dengan muslihat, kalau kita tengok orang malaysia sebenarnya kaya dan kewangan kita setaraf dollar, tapi kerajaan bn banyak sangat main duit rakyat, sampai orang2 malaysia banyak berutang,nampak je mewah tapi duit poket pun kering....sakat krajaan bn bagi rm500,lepas mengundi kau tengok duit kita dia akan amik lagi korang pening.. Peace!!!!!!!

    BalasPadam
  6. ramai artis-artis dah ambik keputusan untuk sokong kerajaan pakatan...diorang sendiri pun tahu yang kerajaan bn penuh dengan muslihat, kalau kita tengok orang malaysia sebenarnya kaya dan kewangan kita setaraf dollar, tapi kerajaan bn banyak sangat main duit rakyat, sampai orang2 malaysia banyak berutang,nampak je mewah tapi duit poket pun kering....sakat krajaan bn bagi rm500,lepas mengundi kau tengok duit kita dia akan amik lagi korang pening.. Peace!!!!!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online