BREAKING NEWS

HOT!! Gambar pelakon lucah pada buku latihan sekolah...

Apa perasaan ibubapa apabila dapat tahu pelakon lucah dijadikan bahan latihan di sekolah? Mesti "terbakar" kann?

Pelakon lucah tu pulak bukan yang biasa-biasa punya beb.., pelakon lucah nombor 1 di Jepun, Maria Ozawa pulak tu..

Gua rasa, ramai yang kenal siapa dia Maria Ozawa nih.., dan ramai jantan-jantan kabaret yang tahu "pekerjaan" selebriti cantik tu..

Tapi wajar ke Maria tu dijadikan model soalan latihan di sekolah? Memang gila porno betul cikgu yang sediakan soalan latihan tu kannn...

Nasib baik kejadian ni berlaku di Indonesia, kalau berlaku di negara ni, mesti teruk Menteri Pelajaran kita kena hentam dengan puak-puak berhaluan kiri..

Apapun.., yang buruk tu kita jadikan pengajaran.., yang baik kita sama-sama jadikan tauladan..


Pihak berkuasa Indonesia semalam melakukan siasatan mengenai bagaimana gambar pelakon lucah Jepun, Maria Ozawa dicetak pada buku latihan pelajar sekolah menengah di negara ini.

Buku latihan bahasa Inggeris pelajar tahun tiga di sebuah sekolah agama di Jawa Timur mengandungi gambar Ozawa yang lengkap berpakaian dan pelajar diminta menerangkan siapa wanita terbabit.

"Sudah tentu pelajar akan melayari Internet untuk mengetahui siapa Ozawa dan perkara itu boleh merosakkan akhlak mereka," kata jurucakap Menteri Pendidikan dan Kebudayaan kepada Jakarta Post.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online